16 Nisan 2016 Cumartesi

high and crush (mini dizi)


aha yeni bir yazı. geçenlerde köyde olduğum bir dönemde abla kişisi bir dizi seçti. ben her zamanki hazıra konmuş edepsiz tavrımla soru üstüne soru sorarak oldukça negatif kişiliğimi yansıttım. kaç bölüm sorusuna verdiği 20 cevabıyla gece yarısı neee, hayır çığlıklarımla karşılaştı. zavallı hemen gülerek merak etme 15 dakika dedi ben de haeee iyimiş o zaman dedim (: hala bir dizi en fazla 16 bölüm olmalı gözümde. 
konusu şöyle ki, zengin bir yapımcı var adam yetenek avcısı kıvamında ama farklı birini istiyor sonunda bir dağın başında yaşayan sert bir kayaya çarpıyor. bir yandan iş için bir yandan inat ama daha çok duygusal manada istiyor hatunu. bu isteme süreci yani kızı ikna etme, tavlama bize keyifli sahneler veriyor. başrol erkek pek beğendiğim bi adam değil çok estetik estetik duruyor ama rolünün eğlenceli karakteri o açığı kapattı. hatun kişi ise pek güzeldi, kusur bulamayacağım (: yan karakterler de özellikle asistan olan çok komikti, en çok ona güldüm. 


zaten kısacık bir dizi üstelik komik ve eğlendirici de biraz da aşk katmışlar hiç te fena olmamış. inanın tek olumsuz yanı sürekli sıradaki bölümü açmanız (: bence devamı da çekilir nitelikte, bakalım.
not: tek kötü yan demişim unutmadan çocuğun şortları neydi ya neydi yok olsun böyle moda (öğk)

4 yorum:

  1. hep sana gelip ben izledim bunu ya dedim gittim ama bu kez izlemedim ve izleyeceğim. 15 dakika mistir ya. Ben 20 dakikadan fazla olan her diziyi böle böle izliyorum dayanamıyorum dikkatim dağılıyor

    YanıtlaSil
  2. o zaman senlik bişi (: sıkılmadan izlersin :öpcük:

    YanıtlaSil
  3. Bu diziyi daha yeni bitirdim. Eğlenceliydi ama son beş bölümü falan izlemeden son bölüme atladığımı itiraf etmeliyim :))

    YanıtlaSil