30 Aralık 2015 Çarşamba

sevmiyorum (bir)

- yatağın içinde kumanda kaybetmeyi
- bazı kakaolu abur cuburların ağızda bıraktığı tadı
- spor yaparken geçmek bilmeyen dakikaları
- kilomu
- bir gıdım yürüyünce ağıran ayaklarımı
- çay içtikten sonra diş fırçalama mecburiyetimi
- migrenimi
- maydanozu
- uyurken yastığı diklemeyi
- ispanyol paçayı
- cizmenin içine giren paçaları
- askıdan düşen kıyafetleri
- kararsızlığı
- beklemeyi, bekletmeyi
- birisini gülerken kendisi daha beter olanları
- uyumsuz renkleri
- indirimde kendime göre bir şey bulamamayı
- ayaklarımın buz olmasını
- yanlış anlaşılmayı
- inatçılığımı
- sadece kendi çıkarını düşünenleri
- odamdan zar zor çeken netimi
- ayrımcılığı
- istediğim gibi bitmeyen dizileri
- tıkanıp kaldığım kitapları
- içinde kemik olan yemekleri
- nescafe tarzı toz içecekleri (salep hariç)
- her boku eleştiren tipleri
- içemediğim suyu
- fincanda çayı
- tembelliğimi
- hırsım olmamasını
- turuncu rengini
- sürüngenleri
- meraklı oluşumu
- her türlü konuda evham yapabilmeyi (kendim hariç)
- kalabalığı
- aşırı parfümü
- lahmacun sonrası çekilen eziyeti
- yapılan planların gerçekleşmemesini
- çok hanım hanım şıkır şıkır kıyafetleri sevmiyorum.

not: neden başkaları da yapmasın ki (:

4 yorum:

  1. Hmmm ben neleri sevmiyorum bir bakayım. Kışın pijamamın kolları veya bacak kısmının ıslanmasını, turuncu rengini,plan yaptığımda değiştirmek zorunda kalmayı,yazın dolmuştaki ter kokusunu, yemeyi hayal ettiğim bir şeyin bittiğini görmeyi ..... bayaaaa varmış aslında:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet giysinin kolundan içeri kaçan sular (:
      seninkiler de sevmediklerimdenmiş (:

      Sil
  2. Aşırı parfümden bende nefret ediyorum. Hele sabahları midem bulanıyor.
    Yalnız meraklı olmak sevilmeli. Merak iyidir be. Meraksız olmak bana öğrenmeye kendini kapatmak demek gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. ben o kadar katıyım ki parfümün yasaklanmasını bile isteyebilirim zira insanlar kullanmayı bilmiyor hele toplu taşıma araçlarına binen bazı çokk bakımlı insanlar ıykkk
    öyle merak değil kastettiğim ben her şeye vakıf olmak isterim :p bi de evhamlı olduğum için her şeyi bilip içimin rahat etmesini isterim o manada yani (:

    YanıtlaSil