19 Aralık 2015 Cumartesi

remember you - hello monster

büşra çok istiyordu ama artık yazamıyordu, olmazdı burayı boş bırakamazdı, eğer daha da yazamazsa buralar tarla olacaktı. son zamanlarda dizi de izlemeye başlamıştı ne onları ne kitaplarını paylaşmaz olmuştu. kendini zorladı ve en son izlediği diziyi paylaşmaya karar verdi. ablası beğenmiş, sen de izle kızım demişti, büşra da polisiye, gerilim oldu olası severdi pek düşünmedi ve izlemeye karar verdi (:
 remember you'nun başrollerinde seo in guk ve jang na ra var. ikisini de daha önceden izledim. reply ile kendisini sevmeyen yoktur zannımca, hatun kişiyi de daniel choi ile bir dizide izlemiştim hiç anımsamıyorum bile. lee hyun, yurt dışında yaşayan profil uzmanı gibi bir şey. bazı nedenlerle koreye dönüyor, adamın bir hedefi var ve ona ulaşmak için de cinayetlerin çözümüne yardım etmeye başlıyor. tam bu esnada dedektif cha ji an ve ekibi devreye giriyor. lee hyun'un babası polisti, bu sebeple hayatlarına seri katil olan lee joon dahil oluyor, bütün dizinin temeli aslında, yani senaryonun başlangıcını oluşturuyor. 
lee hyun, koreye hem hayatının içine eden katili hem de kardeşini bulmaya dönüyor. bazı bölümlerde bu doğrultuda olan cinayetler bazen de alakasız cinayetler işleniyor. geçmişe dönüp olayların nasıl başladığını, neden olduğunu izliyoruz. kardeş ve katili ararken bence çok zorlanmıyoruz. cha ji an'ın da geçmişle ilgili sıkıntıları var ayrıca lee hyunla farklı bir bağı da var ve zamanla yakınlaşıyorlar ama aşk sahneleri neredeyse hiç yok bence dizinin en güzel yönlerinden biri buydu.
en iyisi sevdiklerim ve sevmediklerimi söyleyeyim zira anlatamıyorum (: lee hyun zaten başlı başlına sevilesi, çok karizma ve kuuldu gayet de başarılıydı. hatun için çok harika yorumlarım yok, ne süper bir oyunculuğu ne de güzelliği var, sürekli güllerin savaşındaki kıza benzettim yüzünün şeklini konsantre olamadım (: ekibi sevdim, hepsi tatlıydı özellikle ekip şefi daha da tatlıydı. kardeşi çok donuktu ama abisinden ilgi gördükçe çaktırmadan gülümsediği sahneler çok güzeldi. katilcik te gayet başarılı bi amcaydı ilaveten yakışıklıydı. geçmişteki karakterlerden baba, çocuklar ve özellikle katilin gençliği çok iyiydi. daha öncede izledim o çocuğu çok pörfekt. 
en sevdiğim sahneler; lee hyun'un ekiptekilere sevgi yüzdesi vermesi, galerideki amca ile olan sahneleri, küçük lee hyun'un defol demeleri, genç katilin sahneleri, kardeşle selfi, ev işleri, çözülen düğümler, lee hyun'un akıl yürütmeleri, cinayet nedenleri gibi. açıkcası sonu beni çok tatmin etmedi, yani anladım da daha açık olabilirlerdi (: ilerleyen bölümlerde her şey ortadayken rahatça görüşülmesini çok tuhaf buldum, her zamanki gibi son bölümde de hopp oldu bittiye getirdiler. ama genel olarak izlediğim farklı dizilerden biri oldu ve beğendim. 16 bölüm ve hızlı ilerliyor. ayhh cinnet geçiricem bu kadar yazılamaz, anlatılamaz, becerilemez çok sorii.

görseller: ordan, burdan:p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder