7 Kasım 2015 Cumartesi

oh my ghost


yazamıyorum neden böyle oldu yahu? bu zinciri kırmak için en son izlediğim diziyi yazarak kolaya kaçmaya karar verdim. bir türlü çekiklere başlayamadım soğudum da soğudum, yazın zaten iş yoğunluğundan fırsat olmuyor bütün sene boyunca da lanet online bir yarışma takip ederek bütün zamanımı hiç etttim. melike'nin teşviki, nabrutun reklamlarıyla yeniden sevimli şeylerle buluştum. melike şunu izle bunu izle diyor ben de ergen şeysi izlemem diyorum zira 13 lerinde bir kuzen  sebisi izlediğim dizileri izliyor dostlar :( olmuyor kalbim buna dayanmıyor o yüzden diyorum artık acusi dizileri izleyeyim de pişti olmayak tam seçeneklere burun kıvırırken o gece gülmek istedim böylece pat diye seçimi yapıp oh my ghost'u seçtim. tek isteğim komik ve kısa olsundu çünkü 16 bölümcüktü :) iyi ki öyleydi daha fazlası zorlardı. kore dizilerinde ya şirket ya restoran olacak bunda da en tatlı şeplerden biri var (: ekibi de kendi gibi tatlı, o tatlıların içinde gudubet gibi bir kız var, kız başlarda oldukça iticiydi zira kişiliği benim de tahammül edemediğim bir tip ama işte yaşadığı zorluklar nedeniyle onu affettim (: 

ne zaman diziye hayaletçik dahil oldu işte o zaman keyiflendi. tipik senaryolar, olaylar gelişti. kızın yaşadığı değişimler, ikilemler, bunun sonucu oluşan şaşkınlıklar ve hayaletin hikayesi, onun hikayesinin diğer karakterlerle alakası sıradanlığı bozdu. bence kurulan ilişki fena olmadı. dizi olur da ballı kaymaklı aşk olmaz mı ? var tabi ki, aşka başlama aşamaları, o yemelik flörtleşmeler, kızımızın çapkınlıkları, oğlumuzun heyecanları, ayyy bak özledim şimdi (: şepimiz ya sen nasıl güzelsin ya o gamze nedir ayıptır günahtır, karşısına geçip uzun uzun seyretmeliklerden kendisi. oyunculuğu da güzeldi açıkçası çok dikkat etmedim :p kızlar da başarılıydı. yan rollerden şepin yardımcısı renkli bir karakterdi, kuul çocuğun gizemli bir havası vardı hep bir atraksiyon bekledim ondan, kötü çocuk çok çok donuktu bence belki öyle olmalıydı bilmiyorum. konuya hiç değinmeden dizi anlattım yalnız, neyse ki kızlar var :)
hala okuyanlar varsa öpüyorum sizi (öperkengözkırpansimiley)
görseller: asianwiki 

13 yorum:

  1. ya ben bunu beş bölüm izledim kaldı. herkes çok beğenmiş bende niye işlemedi ki

    YanıtlaSil
  2. zaten en iyi bölümleri başlarıydı demek devamını asla izleyemezdin, iyi olmuş (:

    YanıtlaSil
  3. Hem dizi önerisi vereyim hemde buralarda bir dolanayım neler yazmış ben yokken dedim ^^
    Heart to heart izledin mi? :)

    YanıtlaSil
  4. iyi ettin (: izlemedim onu bi bakarım kısaysa direkt tercih ederim
    gece bir tane kısa buldum o da olabilir dedim, bir iştahım gelsin de önce (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 bölüm kısa sayılıyorsa bu senenin en iyi romantik komedilerinden biriydi bence ama sen kıza sinir olursun kesin :D

      Sil
    2. alemsin (: kıza normalde gıcık değilim izlemiştim önceden ama karakterine olabilirim tabi ama abiyi beğenmem pek onu da izlemiştim de rahatsız etmişti azcık beni ama iddialı konuştun, bi tadına bakcam (:

      Sil
  5. Merhaba ,
    Bloğunu tesadüfen gördüm ve hemen takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim. Sevgiler ...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Yazalım yazalım. :)

    Yazmak güzel ya. :)

    Neyse, ben de beklerim Kafa'ya. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazabilsek çok güzel, teşekkürler (:

      Sil
  7. sen bloguma yorum bırakınca hatırladım, ben senin bu yazını okuduktan sonra bu diziyi bi günde izledim. yazacaktım buraya, aklımdan çıkmış. daha önce kore dizisi izlemişliğim de yoktu, ama bu dizinin iyi çıkacağına inanıp, sana güvendim :D ımm çünkü ben de televizyonda berbat yarışma programlarını kendimden nefret ede ede takip ediyorum, bu yüzden başka ortak noktalarımız da olabilir diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaee çok hoşuma gitti (: belki de başlangıç için çok iyi bir tercih olmadı ama yine de bir günde bitirdiğine göre sıkılmadın. evet maalesef yarışmalar bi nevi kaos sağlayıcılarım, onları izlerken bi yandan eğleniyorum bi yandan gerçekten aptal yerine koymalarına delleniyorum bence de vardır başka ortak noktalar çıkar zamanla (: ütopyayı izledin mi :p

      Sil
  8. Kore dizilerini çok seviyordum lisedeyken. Hatta erasmusla oraya gitmenin yollarını arayacak kadar korelilere tapmıştım :D Üniversitede derslerin yoğunluğu derken koptum, şimdi izleyen biri olunca yanında izliyorum ama sarmıyor o zaman ki gibi. Baksam mı şu diziye acaba? Komik dizileri bende çok severdim. Şimdi hintlilere taktım ama korenin yeri başka :D

    YanıtlaSil
  9. aman iyi etmişsin, hiç bir şeyi abartmamak lazım
    bazı gençler bütün hayatlarını o doğrultuda yaşıyor sadece keyfini sürmeli bence yoksa bol hayal kırıklığı
    yani tipik önce komedi sonra dram onu belirteyim de sonra kızma (: daha komikler de var uzun zamandır izlemiyorsan bulursun sanırım (:

    YanıtlaSil