3 Ağustos 2015 Pazartesi

ruhundaki zehirle yüzleş

yeniden bir tess gerritsen daha. her ne kadar son kitaptan memnun olmasam da kütüphanede acelem olduğunda tanıdık bir sima görüp düşünmeden alıyorum. bu kitap ta onlardan biri oldu. ne öyle edebi bir kitap ne aşırı gerilim dolu ne aşk yüklü. basit, kolay okunur, sürükleyici, zamanını geçirtecek cinsten. bir otopsi uzmanı kadın başrol, bir kaç tane uyuşturucudan ölen olunca kadın huylanıp işin peşine düşüyor zira uyuşturucu madde yeni bişi, bir ilaç firması sahibi de kızı nedeniyle bu olayların içinde. fakir semtlerde arayışlar, kovalamacalar, restleşmeler. bunu kim piyasaya sürdü, bundan kimin çıkarı varı aradık bir süre. önümüze sunulan simaların aranan kişi olmadığını kolay anladık, sonu tahmin edebildik, acaip bi şekilde aaee olmadık. yazar hanım, araya aşk ta katarak, romantik severlerin de gönlünü aldı. süper bir kurgusu olmayan ama üff püff de dedirtmeyen bir kitaptır kendisi benim için.
not: blok boş kalmasın diye taslak yazıları devrede
peki sor bakalım hatırlıyor musun? burda ne yazdıysam o :(

8 yorum:

  1. İlk defa gördüğüm bir kitap oldu. Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. Ben şu uyarlama dizisini rastladıkça izliyorum ama kitabını okumadım hiç. Elimde de zaten bir tanesi var

    YanıtlaSil
  3. Tess Gerritsen, bir okuyunca bağımlılık yapıyor herhalde diye okuyamıyorum :)
    Ama çok methini duydum ve merak ediyorum gerçekten... Başlamak için bu kitabı mı seçmeliyim ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın ben görmemişim yorumu ya da girmedim olabilir (:
      evet genel itibariyle polisiye kitaplar bağımlık yapabilir, eliniz hep o tarza gider. tess de bu konuda çok iyi zaten ama bu kitabı en iyilerinden biri değil ha bir de şöyle bir şey var yazarın en iyi eseriyle başlamak belki de sonrası için hayal kırıklığı olur ama hemen hemen hepsi aynı tattadır (:

      Sil
  4. Bu arada sitene katılmaya geldim ama çoktan katılmışım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler (: pek güzel olmuş o zaman (:

      Sil
  5. Bir şey mi oldu cevap da yazmamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben bu yorumları görmemişim (: o kadar aktif değilim belki de sana yorum yapıyorumdur arada (: dizisini bilmiyorum ben ama kitapları iyidir en azından okuduklarım (: çünkü çoklar. beni hatırlaman çok hoş bissürü öpcükk

      Sil