7 Temmuz 2015 Salı

aylık var bişi altı

hayattan bir kopmuşum ki aa dostlar. çok yoğun geçen bir mayıs ayını takip eden ramazan beni pert etmiştir. ha oruçla ilgili hiç sıkıntım yok bin şükür ama ramazan demek evdesin demek. ay buna bi de iki aydır taş patlasa iki üç kez güneşi gördüğümüzü de eklersem tadından yenmez, yok çürüyüp kalcağız bi yerlerde (: iş seyrekleşince belki az biraz keyif yaparız dedim, belki şöyle hafif güneşli havada kitap okuruz, müzik dinleriz, haytayla yürüyüşler yaparız dedik ama nerdee hava da sağ olsun tamamen pasifize olduk. 
benim pıtırcık ablam da ilaçsal sorunlar yaşadı ve bir aydır surat yerlerde benim de çevremdeki negatifliği çekmek gibi harika bir huyum vardır, böyle güzel günler geçirdim işte (: ne dizi ne film izledik, okuduğum kitap bir kaçta kaldı, kitaplarım da sağ olsun pek sürükleyiciydi! (burada yazar kişi kendini kandırıyor)
çekiklerimi ve animelerimi de özlüyorum ara ara ama elim gitmiyor hevesim mi geçti nedir? ramazanın en güzel yönlerinden bir ve ikincisi; kahvaltı yapmamak ve sabaha kadar özgürce oturabilmek (: havanın aydınlanması, kurbağa ve kuş sesleri, hava yağmurlu olsa da yaz kokusu. ütopya bağımlılığım devam etmekle beraber azaldı ama semih sevgim baki (: bi de geçenlerde doğmuşum çaktırmadan :p semra kaynana diyesi daldan dala daldan dala böyle yapılır :öpcük:

6 yorum:

  1. Doğum günü mü kaçırdık :D
    Ablana geçmiş olsun :D Bende aksine bütün vakti okuyarak geçiriyorum sanırım :D
    Kaldı ki ben her sabah açım ben diye uyanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık yaşlanıyoruz eski heyecanları yok doğum günlerinin (:
      yaa bana bişiler oldu işte bazen böyle olur soğurum okumaktan, gerçi kuranla samimiyet artınca o da okuma hasretini gideriyor
      yaee kimisi zorlanıyor senin için daha iyi belki de allah bilir, ben çok kolay olan şeylerin ödüllerinin büyük olacağını düşünmem, allah kabul etsin ve teşekkürler (:

      Sil
  2. Aa geçmiş doğum günün kutlu olsun diyeyim o zaman :D
    Ben de tutamadım bu ramazanda, zaten 3 ay tatilimin 1 ayı gidiyor böyle iş mi olur diye atarlandım. Sonra da tatile falan gittik arkadaşlarla o tarz şeyler de olunca olmadı da bugün tuttum mesela cidden evden çıkamıyorum. Zaten çıksam napıcam bir yerde de oturamam falan. Zor işler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim (:
      hmm diğer senelere nasip olur inşallah, allah kolaylık versin ve kabul eylesin (:
      tabi sosyallik olarak sınırlıyor pek tabi, hem bi imkansızlık hem bir tembellik oluyor,olsun her hali güzel (:

      Sil
  3. Doğum günün kutlu olsun. Ramazan bence vücudumuzun ve ruhumuzun dinlenme zamanı ki çok ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim (:
      evet size katılıyorum, ruhumuzun her türlü desteğe ihtiyacı var
      hele de gittikçe zorlaşan bu günlerde.

      Sil