1 Şubat 2015 Pazar

nine: nine times time travel


hem dizi aleminden hem de blog aleminden uzak kalınca hiiiç yazasım olmadı. daha da yazmazsam kopacağım gibi gibi. fi tarihinde izlediğim diziyi anlatayım madem (: aşk dizilerinden gına geldiğinde farklı bişi izlemek lazım dediğimde karar vermiştim izlemeye. nine times, dizinin sadece değişik olduğunu biliyordum zaten bi fikrin olmaması daha güzel daha sürprizli oluyor. dizinin başrolü, gizemli bir tütsü çubuğu (aslında 9 tane). canımız, ciğerimiz kahramanımızın bir abisi var ve kendisi bu çubukları bulmak uğruna ölüyor, kardeşi de bu sefer onu geri döndürmek için çubukların peşine düşüyor. tabi ki buluyor ohh başlasın zaman makinesiyle oynamak. zırt pırt geçmişe dönüyor arkadaş bişileri düzeltmek adına. biz de maziyi merak ediyoruz, değişecek mi ne olacak diye? sırlar, karışıklıklar, aşk ikilemleri, intikam duyguları, hastalıklar, ölümler bissürü ortaya karışık durumlar. çok da anlatacak bişi bulamıyorum, evet konu saçma ama farklı, güzel. onu bunu bırak adam güzel be, yer yer keyiflendirip yer yer de ağlatıyor daha ne olsun, sevmiştim siz de sevin (:
not1: ilk defa bu kadar kısacık yazdım (yazmak için yazdığımdan :p)
not2: o kötü adam var ya o nedir yahu nedir yani o mimikler midemi bulandırdı
not3: görsel yeppudaa

8 yorum:

  1. Kapatmakta nerden çıktı yaa. Deme öyle şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kapatmam da insan ara verince yazası gelmiyor, kapatırsam sizi de okuyamam öyle olmaz (:

      Sil
  2. Vuhu farkliymisss konusu. Benimde izledigim var pinokyo ama ceviri nedeniyle yari kaldi. Cok ara vermemek lazim.gercekten insan kopuyor :( bazen banada oluyo.

    YanıtlaSil
  3. evet farklı, di mi hepimize oluyor öyle, öpcükk (:

    YanıtlaSil
  4. çoook sevdiğim dizilerden biri bu da.
    ben de artık izleyemiyorum. sonra vaktim oluyor izlemiycem diyorum ve izlemiyorum. yaza belki izlerim belki de hepten bırakırım dizileri falan. ne güzel olur.
    sadece eski ve güzellere bakar yad ederim bunun gibi evet ne güzeldi derim :D

    YanıtlaSil
  5. uzun zamandır izlemiyorum, yazın da yoğunluktan izleyemiyorum. ay tamamen bırakmayalım yahu, arada ah ahh dememiz lazım (:

    YanıtlaSil
  6. kötü adam kimdi diye epey düşündüm var ya :DD
    dizide kısacıkdı yazın gibi ama ve çok hoştu
    ayrıca aşk dizilerinden kaçmışsın ama yine de çok cesur bir aşk vardı :D
    ,gerçi lee jong wook hep cesur filmlerde oynuyor :D

    YanıtlaSil
  7. aşk vardı tabi ki çoğunda var zaten, kaçış yok
    ayyy o adamı hatırlatma banaa (:
    hmm cesur filmler diyerek soru işaretleri uyandırdın bende severim :p

    YanıtlaSil