5 Kasım 2014 Çarşamba

ıt's ok, this is love

allahımm dizi izledim ben. sanki yıllardır çekikçikleri görmemiş gibiydim. uzun bi ara verince genelde soğukluk olur ve ne izleyeceğimi bilmem. ama gece bişi izliyim dedim ve hiç düşünmeden ilk aklıma bu dizi geldi. oyuncuları hep sevdiğimden yazmıştım aklımın bi köşesine, demek çok derinlerde kalmamış, hemen hatırlayıverdim. ın sung ve hyo jın oynar da izlenmez mi, yan roller de şahane olunca değme keyfime. dizide çok yakışıklı bi adam var, kendisi yazar ve bir programa katılıyor, diğer konuk ta bir doktor hanım bir birleriyle çok seviyeli bir şekilde didişerek süreç başlıyor. yazar bey, bir süreliğine başka bir eve yerleşiyor ve gidince bi de ne görsün güzel ama gıcık doktor orada. böylece önce savaşma sonra flörtleşme sonra da sevişme dönemi başlıyor. 
dizide tipik bir aşk hikayesinden farklı olarak jae yul'un dramı, abisi, annesi, takıntıları ve hastalığı varken hae soo'nun da kendi dramı, hastalığına sebep olan olaylar felan var. senarist iki hasta insanı buluşturup, bir birlerini tedavi etme süreçlerini bize izletmek istemiş. jae yul'un özgüvenini, rahatlığını, karizmasını, ukala oluşunu, boyunu, posunu, kılık kıyafetini çok beğendim, rize sokağında birini görsem belki gülerim ama bunlara yakışıyor yahu. hae soo, onu ittiğindeki tavırları, mimikleri, gülüşü pek hoştu ayrıca adam çok iyi oynuyor. hae soo'nun ittirmekleri, kuul tavırları, kıyafetleri hele de pantolanları, ağlamaklı halleri çok çok hoşuma gitti. yan roller de kwang soo'ya ayrı bir hayranlığım vardır, daha önceki bir filmde bir akıl hastasını oynamıştı ve süperdi burada da farklı bir rahatsızlığı var ve yine döktürmüş. reply amcayı artık konuşmuyorum zaten acaip sempatik ve adam doğal komik bence. dizinin en güzel kısımları da bu arkadaşlık halleriydi. 
dizinin en güldüğüm sahnesi, bunlar tatildeyken hatun yine bişileri istemiyo adam da kızıyo, hatunun sakat kolunu uzatıp çocuk gibi acıyo ama felan demesi çok tatlı çok çok güzeldi, bin kere izleyebilirim o sahneyi. ilk bölümler komedi sonraki bölümler ise dram gibiydi. ama yine de gülmekli sahneler daha fazlaydı. üff ne sıkıcı dediğim bi bölüm olmadı, sürükleyiciydi. sadece finale doğru işte yine bi yıl atlamalar, saçma aile problemleri felan oldu, ne yapalım her dizide olcak illaki. öyle işte sevdim ben.

görseller: asianwiki, gifti ben yaptım :p 
not: aşık olsam ne güzel olurdu ühü.

12 yorum:

  1. ayyy bu dizi benimde yayınlanacak listemde duruyo başladım yazısını ama bitiremedim. Ayy benim gibi çok sevdiğin için çok mutluyummm :) Herkes sevmemiş sanrm bu diziyi halbuse ne tatlıydılarr özellikleee jo in sung ^^ oyy yerim.

    not: tez zamanda bir yagusukluylan en buyuk aşkı yaşayıp dünya evine girmeni istiyorumm :) duam büyük, karışmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu diziyi sevmeyeni dövsünler bence (:
      evet yakışıklıyla büyük aşk yaşamaya varım, evlenmek ı ıhh
      aşka amin :p

      Sil
  2. insanın sınavı varken ayıp değil mi böyle şeyler yazıp aklını çelmek. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel işte sınavlar bitince kendine bi hediye verirsin (:

      Sil
  3. Ne var bu dizilerde acaba ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat bi şekilde geçmeli, kimisi yaşar kimisi izler (:

      Sil
  4. aaa sende en son bunu yazmışssın *.* hepsine katıldığımı biliyorsun artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sen yeteneklisin ya keşke o sonda anlattığım sahneyi yapıvereydin
      açıp izliycem de hangi bölüm felan bilmiyorum, senin sayfanı açardım zırt pırt (:

      Sil
  5. ay o sahne kaçta bende bilmiyorum. niye almamışım diye de düşündüm bende çok sevmiştim *.*

    YanıtlaSil
  6. sen bi ara bulup, eklersin bence :p

    YanıtlaSil
  7. 14. Bolumdeyimmmm cok severek izliyorummm cook :) dizinin ost u da br harika :*

    YanıtlaSil
  8. evet, ben bahsetmedim sanırım ostları dinliyorum hala, pek güzel. kıyamam az kaldı bitirmene (:

    YanıtlaSil