11 Ağustos 2014 Pazartesi

gap dong

resmen aylardır bu yazıyı yazacağım, yazamadım bi türlü. haziranda izledim gap dong'u. o zamanlar kendime bi hediye vermiştim, çalışmaya çalıştığım günlerin gecelerinde keyif alabilmek için. ben gerilim sever biri olduğum için senaryosu nedeniyle tam benlikti. aşklı meşk izleyesim yok uzun zamandır o yüzden güzel bir seçenek oldu. konusunu özetlersem, bir tane katil var  hem de seri olanından, bu katil işte 20 yıl önce felan cinayet işlemeye başlıyor çoğunlukta olduğu gibi kurbanlar kadınlar ve kız çocukları. öldürme şekilleri aynı fakat ipucu yok. şimdinin dedektifi o zamanın şüpheli olarak görülen adamın oğlu, şimdinin başrol ablası o zamanın kurbanlarından biri. öyle böyle yıllar geçiyor, oğlumuz polis, kızımız doktor oluyor ve tek amaçları gap dong'u yakalamak. 
yıllar sonra cinayetler tekrarlanmaya başlıyor, aynı sıralamayla devam ediyor, zamanının dedektifi, şimdinin dedektifi, doktor kızımız araştırıyor ediyor. bir taklitçi, gap dong'u tanrılaştıran başka bir psikopat, eski şüpheliler arasından gerçek katili bulmaya çalışıyoruz. ikinci başrol olan psikopat çoçuğumuz, insana katilleri bile sevdirebilecek bişi olunca arada kaldığınız anlar oluyor, insanları doğrarken normal karşılayabildiğiniz anlar da olabiliyor, yani bi sapık bu kadar sevimli olamaz, biraz gerçekçi olalım lütfen (: işte bu taklitler olurken, ikinci katil bilinirken serbest bırakabiliyor, adam yurt dışına bile gidebiliyor, elini kolunu da sallıyor ilaveten, oyununu oynayabilmesi için müsade de edilebiliyor böyle pek çok ilginçlikler ve saçmalıklar da söz konusu pek tabi, her şeye rağmen güzel olduğundan görmeyi veriyorsunuz kusurları. 
gerçek gap dong bulunana kadar gerçekten merak edip, düşünüyorsun, özellikle taklitçiyi o hastanede bulma süreci keyifliydi, çünkü taklitçi için yaaee o olmasın diyosunuz o da şeker kıvamlı. katil, ortaya çıktıktan sonraki süreç az biraz sıkıcı olsa da gül yüzlerinin hatırına katlandım (: ay bu kadar kesmek biçmek arasında aşk da serpmişler az ama hiç öne geçmemiş bu iyi olmuş, kavuşanlar, aşık olsun istedikleriniz, kavuşamayanlar küçük küçük o keyfi de yerine getirdi. oyunculara gelince, biri bildiğimiz oska işte bağrımıza basabileceğimiz bir abi :p kızı daha önce izlemedim sanırım, pek başarılı bulamadım ama sırıtmadı da, yaşlı dedektif zaten reply dizilerinden hasta olduğum adam, ultra başarılı kendisi. çerez kadrosunda da işte psikopatımız bulunuyor ki hiç tuhaf olmayan şekilde kendisi şarkıcı oyunculardan, kesinlikle güzel oynadı coçukcazım. sonuç itibarıyle, pek beğendim. gerilim, intikam, kan felan seven seve seve izler bence.

görseller: yeppudaa ve dramabeans.

2 yorum:

  1. ay oska'm çok erkeksi gözüküyordu bu dizide.ama onu romantik komedilere davet ediyorum :D

    YanıtlaSil
  2. hee olgun erkek, önceki izlediklerimde şapşal şapşaldı, her hali güzel.

    YanıtlaSil