7 Temmuz 2014 Pazartesi

aylık vari bişi dört


geçenlerde doğdum ben. ben bi yerde kardeşler bi yerde. kendimi hiç iyi hissetmiyodum, dışarı felan çıkmak ta istemiyodum. saat 11'e doğru kapı çaldı geldi bizimkiler, ben de canlandım pek tabi. güzel sürprizlerim oldu her zamanki gibi, balonlarım, çiçeklerim. hep beraber oturup çay içebilmek benim için en güzel hediye. seviyorum kerataları (: buradan ablama not: her gördüğün balonlu şeyi bana almak zorunda değilsin sana da yazık :p


kursumuz bitti, geçen ay sergimizi de yaptık. çerçeve seçmek, resimleri yapmaktan zor oldu benim için. allah'tan camcı tanıdıktı da beni kovmadı (: açıkçası sergi pek umurumda değildi, bişi de anlamadık zaten sadece yorgunluktu. eğlendiğimiz tek an, hatıra defterine yazı yazmamızdı, bazı şeylerle dalga geçebilmek güzeldir. kursun en güzel yanlarından biri balonlarım diğeri de hayatıma giren bi kaç insan. arkadaşlar da güzeldir.


kpss çalışamama serüvenim de bitti sonunda. araya o kadar şey girdi ki hastalıklar, ameliyat, bir çay sezonu ve tembelliklerim. iyi, kötü bittiğine memnunum. çünkü ders çalışmak, soru çözmek benim için işkenceydi, kim sever ki demeyin ben resmen depresyona giriyorum. motive yöntemlerim beni benden alıyordu. bu kadar zaman içinde en verimli son iki hafta çalıştığımdır. bahane gibi olmasın ama çalışsam da çalışmasam da fark etmezdi, öyle bi sınav oldu. tarih sorularını kaç kere okudum bilmiyorum, lan ne diyo, ne alaka, bu ne dedim durdum, o kadar durdum ki süre felan yetmedi pek tabi (: sonra forumlara bakınca gördüm ki çoğu insan hem fikir. şu an için bitmiş olması benim için kafi, çok çalışıp kendini bu sınava adayanlar için çok üzücü bi durum. gerçi herkes için aynı şey geçerli, puanlar da ona göre olacak sonuçta, hayırlısı. hayırlı demişken ramazan da güzel, hepimizinki güzel olsun inşallah.

8 yorum:

  1. saeng-il chughahabnida saeng-il chughahabnida :))
    ya bi dakka! o balonlu resmi sen mi yaptın 0.0 :D

    YanıtlaSil
  2. ne yazdın ki ay meraklanırım
    evet, sadece balonların olduğu resimler yaptım, hocanın büyük katkılarıyla (:
    biraz da kıskanç olduğumdan allahtan başka kimse yapmadı (:

    YanıtlaSil
  3. sonradan jeton düştü (: teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun, geç kalmış olsam da ayrıca Kpss konusunda kesinlikle katılıyorum!:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim (:
    kpss konusuna katılmayaydın iyiydi tabe (:

    YanıtlaSil
  6. geç oldu ama doğum günün kutlu olsun yaşlandınmı sende :)

    kpss nasıl geçti :)

    YanıtlaSil
  7. yaee yaşlanıyorum son sürat, gerçi yaşamanın da tadı yok ya neyse
    kpss tipik tabirle üzerimizden geçti (:

    YanıtlaSil