26 Haziran 2014 Perşembe

unemployed romance


hastanede kaldığım günlerde ablanın bilgisayarını karıştırdım ne var ne yok diye. sonra bu dizinin bazı bölümlerine rastladım ve hoşuma gitti, abla kişisi de tavsiye edince bi de sadece on bölümcük olunca ben balıklama daldım pek tabi. 
                                       yerüm sizi                                        
dizi şimdiki zamanda başlayıp, şimdi hatırlamıyorum 10 sene felan öncesine gidiyor. kızımız bir yazar ama çok faso fiso işler yapıyor ve çalıştığı şirket iflas ediyor. işsizlik maaşı almak için de bizim işkur gibi bir yere başvuruyor ve orada eski manita ile karşılaşıyor. 
şapşala bak yae

esas oğlan ise, ömrü boyunca sınavlara çalışmış hep ucundan dönmüş bir kişi, geçici bir süreliğine de orada çalışmaya başlamış. bu talihsiz gençlerin çok tatlı tanışma, sevgili olma süreçleri var. işte diziyi izleten de bu bölümler bence. ay çocuğun o halleri çok tatlı, özellikle bi sıradan sıraya atlama sahnesi var, sadece onun için bile izlenebilir. açıkçası diziyi çocuk almış yürütmüş, kız da pek bi olay yok, özellikle gençlik halleri olmamış. 
                                                                                  
dizi, sonra şimdiki zamana geçiyor, araya üçüncü şahıslar giriyor, yeni seçenekler ekleniyor, bunlar da asabınızı bozmaya yetiyor pek tabii. zaten kısacık dizi, bolca da komiklik var, aşk var, entrika bile var hıh. sonunu da ilginç bi şekilde tamamlamışlar, bir dizide olması gereken her şey bol bol mevcut, tavsiyemdir.
görseller: dramabeans
not: bissürü görsel koydum ki canınız çeksin (:

4 yorum:

  1. şimdi bu diziyi izlesem mi izlemesem mi kararsızdım yazını geniş vakitte tekrar okuyacağım.
    bana bıraktığın yorumu okuyunca bende bir aydınlanma oldu.Ya dedim keşke bende telefon numarası olsaydı bi mesaj çekseydim dedim :)
    Ben nasıl unuttum ben o sahneyi nasıl :D
    hayır birde o kadar ağlamıştım ki o sahnede anlatamam :) beni o kadar etkilemişti :)
    şimdi hemen o sahneyi ekleyim de tekrar döneceğim buraya :)
    hayır sabah dersim var biliyor musun? öyle de deliyim yani.
    gecenin bu saatinde uğraştıklarıma bak :)

    YanıtlaSil
  2. tüh keşke hatırlatmasaydım diycem ama o sahne de olmalıydı yazında (:
    uğraştığın için güzel oluyor zaten yazdıkların, uğraş bize ne :p
    yorumlarım belli takdir sana kalmış dizi hakkında, öpcük o zaman (:

    YanıtlaSil
  3. şimdi okudum yazını.
    o zaman izliyorum.Aslında çok iyi yorumlar okumamış kafam karışmıştı. ama sana güveniyorum :D

    YanıtlaSil
  4. ayy öyle mi? ben hiç okumadım ben de ablama güvenip izledim
    senin de çıtan yüksek, bilemedim şimdi, amann on bölümcük :p

    YanıtlaSil