3 Haziran 2014 Salı

maksat izlemek olsun

five, bünyesinde bissürü kaliteli oyuncuları barındıran bir film. konusuna bakarsak ise tipik bir intikam filmi. kadının ailesi bir seri katil tarafından hıt hıt kesiliyor bunun üzerine kadın da illa intikam alacam diyor. kendisi de engelli olduğu için yapabilirliği zor bu yüzden kendisine bir ekip kurması gerekiyor. bu yolda kazıklar yiyor, çaresiz kalıyor. en sonunda çevresine organ nakline ihtiyacı olan insanları topluyor ve bi nevi organları karşılığında güzel bir intikam oyunu başlıyor. seri katile gelince, katili biliyorsunuz ama çoğu filmde olduğu gibi bunda da hiç katil tipi yok zeki, yetenekli, zengin ve yakışıklı. ama insanları boş yere öldürmüyor aslında çocuğun bi amacı var ne etsin (: filmin sonu hoştu özellikle katilden alınan intikam süperdi çünkü bazıları için fiziksel acı hiçbişidir. öyle işte konu sıradan ama oyuncular pek iyi olduğundan rahat izlenir.
zamanın sonundaki ev, bir venezuela yapımı olmakla birlikte korku, gerilim ve bence entel de bi film. neden entel diyorum çünkü tipik korku filmleri gibi değil, farklı. filmde hem geçmiş hem şimdiki zaman mevcut. otuz yıl önce ailesiyle yaşadığı evde bir olaylar dönüyor ve ölümler yaşanıyor ihale kadının başına kalıyor. sağlık nedeniyle 30 yıl sonra serbest bırakılıyor ve eve geri dönüyor amacı olayı aydınlatmak. sorunlar devam ediyor ve siz farkına varmaya başlıyorsunuz. olay örgüsü gerçekten beklenmeyen bir şekilde işlenmiş, iyice belli olana kadar yani film size açıklamadıkça ip uçlarını çözemiyorsunuz ya da ben çözemedim. sonu pek tatmin edici olmasa da hem amerika yapımı olmaması hem de farklı işlenmesi sebebiyle izlenebilir.
uzay oyunları, romandan uyarlanmış bir bilim kurgu. bu tarz filmlerden pek hoşlanmam genellikle faruk tercih eder ve izleriz ama bunu abla seçti ben de izledim. tipik uzay filmi, artık uzaylı mı dersin yaratık mı dersin dünyayı tehdit etme hikayesi. dünyanın kurtuluşu da özel yeteneği olan ve bu doğrultuda yetiştirilen gençlerin elinde. bu sebiler, takım takım oluyorlar ve kendi aralarında savaşıyorlar. yine öyle bir antrenman yaparkene ana bakıyorlar ki meğer gerçekmiş. burası bence çok komikti. işte bir çocuğun kurtarıcı konumunda olması zaten gerçekçi olmadığı için bi oturmamışlık oluyor filmde. ayrıca sonu da benim devamım var dedi, bana öyle dedi en azından. bilim kurgudan hoşlananların izleyebileceği benim gibiler için ise izlenmese de huzur içinde olabileceğiniz bir film.
sihirbazlar çetesi, başarılı oyuncuları ve senaryosu olan bir film. kendisi polisiye kıvamında bir film olmakla beraber sonundaki sürprizlerle aaee dedirtmeyi de başarabilecek bir yapım. adından da anlaşıldığı üzere türlü yetenekleri olan insanları tanıyarak başlıyor film sonra birisi bunları bir araya getirip bir grup oluşturuyor ve büyük şovlar hazırlıyorlar, çeşitli oyunlarla dünyanın başka bir yerinde olan bankayı soyuyorlar ve bunun üzerine ajanlar peşlerine takılıyor, bu çeteyi yakalamak için sihirbazların oyunlarını ifşa eden bir programcıdan da yardım alıyor, ajanın çete peşinde koşuşturmasını izliyoruz biz de. sürükleyici, yer yer esprili sonu ile de şaşırtıcı bir film. bence başarılı olmuş.
göçebe, ergenlerin deli gibi okuduğu bir kitabın filmi. ben diğer kitaplarını okumadığım gibi bunu da okumadım. bu da bünyesinde bilim kurgu barındıran bir film. yine dünyayı uzaylılar ele geçirmiş ve insanlara zarar vermeden onları değiştirmiştir. aslında amaçları iyilik bu doğrultuda tüm insanlığı dönüştürmeye çalışıyorlar. tabi ki normal olarak azıcık bir kesim dönüşmüyor, bunlardan bi kız bi erkek aşık olur ama kız yakalanır ve değişir. ama nedense tam başarılı olunmaz ve çift kişilik olur, kız sevgilisine ve kardeşine kavuşmaya çalışır aslında göçerdir ama insandır da böyle çelişkiler. normal insanların onu kabul etmesi, bu virüsten kurtulma çabaları, aşk meşk olayları izliyoruz. daha çok gençlere hitap edecek, çerez kıvamında, kasmayan, yormayan bi film.  
afişler: yeppudaa, fullhdfilmizle, filmizlefullhd, beyazperde, direkfilmizle.


10 yorum:

  1. bir şey soracam ama yanlış anlama :D gerçekten meraktan, ülkenin doğusunda bir yerde mi oturuyorsun, ya da oralardan bir yerden misin memleket olarak. ( çok alakasız oldu ama) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaee neden öyle düşündün merak ettim
      ben has mı has rizeliyim da (:

      Sil
  2. yukarıdaki arkadaş htı hıt kesilme olayından yola çıkarak mı sordu bu soruyu acaba :DD
    five bende izlemek istiyorum ama sıra gelmiyor yetişemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki, ben de merak ettim (:
      yani dediğim gibi tipik bir intikam filmi ama oyuncular şahane.

      Sil
  3. ay ilk film özellikle çok feci dikkatimi şaptı :D hırt hırtlı :D öpüom seni özledim. arada yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heaa gerçekten hep hırt hırt (:
      ben de özledim, öpcük bissürü.

      Sil
  4. pişti mi olduk :)
    o five a da nasıl konu sıradan dedin ben anlamadım, izlemedim ama özeti okurken tuhaf oldum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet piştik beraber (: konu sıradan derken tipik bi intikam filmi işte
      kadın ailesinin intikamının derdine düşer, genelde öyle olur ya hani (:

      Sil
  5. Ikisini izledimki ben :))

    YanıtlaSil