19 Haziran 2014 Perşembe

dinlemelik şeyler



itiraf ediyorum ki bu şarkıyı ilk dinlediğimde başlarında, rihanna yeni şarkı mı yapmış dedim sonra şüphelenince baktım ki sia adlı arkadaşmış. şaka maka başında ve nakaratında bildiğin rihanna ki onu da pek beğenirim. bu hatunun da sağlam sesi var, her ne kadar sözleri saçma ötesi olsa da bıkmadan dinlemeye devam ediyorum. çok keyiflendirici bence.


lana del rey, bu kadın çok hoş bi hatun. adına bakmayın kendisi amerikalı. şarkısında hüzün, üzüntü, ayrılık adı etse de şarkının remix hali çok eğlenceli, sesi de güzel olunca bunu da severek dinlemekteyim. 


ındila da çok popüler oldu. şarkının zaten fransızca olması yetiyor, bence en seksi dil. gırtlak tınıları adam öldüren cinsten olabiliyor, seviyorum ama sıkılmama az kaldı (:


şu şarkıların içinde en sevdiğim diyebilirim. en manalı, en huzurlusu. bi sevdiğim olsun da bu sözlerimi kulağıma söylesin istiyorum yalan değil (: istemeyene de güler geçerim zaten. adamın sesi zaten güzel bi de piyano ile birleşince insanın içine bi gariplik çöktürüyor kolaylıkla. elim böğrümde dinliyorum bol bol (: az önce klibin sonunu ilk defa izledim, düğün görüntüsü görünce şüphelendim bi de ne güzel kadın diyorum, baktım ki karısıymış ya zaten. şimdi çok daha süper oldu bu kadar güzel sözleri adam karısına söylüyor mis valla.


a great big world, şahsen bu şarkıyla öğrendim kendilerini. bu şarkı da içimi cız ettiren cinsten bişi ve bunda da piyano var. gören de oturur resital dinlerim sanır, alakası yok. ama şarkıda en çok sevdiğim pek tabi christina ile söylenen kısımlar, iki kişi beraber söylemek o ses uyumu felan zaten zor belki ondan severim ben pek. o yüzden bu da tadından yenmeyecek bişi.


en sona da aylardır dinlediğim halde bıkmadığım şarkıyı ekledim. sevdiklerimi koyunca onsuz olmaz dedim. bi ses bu kadar naif olabilir mi ya, oluyormuş. adamın sesindeki buğu çok etkileyici. ilginç bir şekilde sözleri de saçma sapan değil bildiğin felsefe yapmış adam. kendisini sesinden öpüyorum :p



2 yorum: