21 Mayıs 2014 Çarşamba

siz hiç (mim)

cici nabrut, şuracıkta beni mimlemiş. mimleri seviyorum, pek teşekkür kendisine. berbat gündemden dolayı çok gecikti. yanlış anlamadıysam kendi hiçlerimi yazıcam. kolay gelsin bana.

siz hiç incecikken heybetli birine dönüştünüz mü?
siz hiç alakasız şeyleri, paranokça kendi üzerinize alındınız mı?
siz hiç yanınızdaki daha çok yesin diye az ile yetindiniz mi?
siz hiç eve varıp çay içmeyi hayal ettiniz mi?
siz hiç umudunuzu kaybettiniz mi?
siz hiç arabada unutulup, kilitlendiniz mi?
siz hiç çok güzel bir kariyer şansınız varken pes ettiniz mi?
siz hiç balonlarınızı adlandırıp, onlarla konuştunuz mu?
siz hiç en normal reklamı bile izlerken ağladınız mı?
siz hiç yüzüklere aşık oldunuz mu?
siz hiç en yakın, en sevdiğiniz insanların çok uzağına düştünüz mü?
siz hiç kardeşken sürekli abla sanıldınız mı?
siz hiç 18 yıl boyunca aynı bilekliği taktınız mı?
siz hiç beğendiğiniz aktörlere rahat asılabilmek için yaşlarını kontrol ettiniz mi?
siz hiç uyumuyorken, uyuyor numarası yaptınız mı?
siz hiç misafirliğe gittiğinizde yırtık çorabınızla göz göze geldiniz mi?
siz hiç sırf anneniz istiyor diye bir sınava hazırlandınız mı?
siz hiç yedek oyuncuyken maça girip servisle 7 sayı alıp tekrar oyundan çıkarıldınız mı?
siz hiç uzaktan vay hoşmuş dediğiniz çocuğun yanınıza geldiğinde kardeşiniz olduğunu gördünüz mü? (geceydi)
siz hiç daha önce milyon kez duyduğunuz bişiyi yeni duyuyormuş gibi yaptınız mı?
siz hiç başkası ile karıştırıldığınız için iftiraya uğradınız mı?
siz hiç bir otobüsü çiş molası için durdunuz mu? 
siz hiç şemsiyeyle erkek dövdünüz mü?
siz hiç başka birinin evinde aynı gün iki kere demlik düşürdünüz mü?
siz hiç kapı deliğinden bakıp, evde yokum numarası çektiniz mi?
siz hiç içimde kötü bir his var deyip, belayı çağırdınız mı?
siz hiç gece yarısı ağlayan kedi yavrusunu bulup, yemek verdiniz mi? (ve verdiğim an sokağın başında bir sarhoşun belirmesi)
siz hiç göbeğinizin kocamanlığını arkadaşlarınıza gösterirken bir erkek bakışlarıyla karşılaştınız mı?
siz hiç cin çağırdınız mı? der ve kaçarım (:


















6 yorum:

  1. şahane! yarısından falzasına evet dedim ki ben :D
    hele o yaş mevzusu çok komik.
    bizim kızlarla yaş aralıklarımız bu açıdan çok uygun.kimin yaş aralığına uygunsa oppa onun :DD
    hangi birine bende bende yazacağımı şaşırdım şu an :D senki gece uyur yazar olarak ben yazdım bunları :D erkek kardeş olayı falan gibi bir kaç tanesi hariç tabiiki :))
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. tekrar teşekkürler, yazarken maziyi tarıyorsun, hoş oldu. ahaha bence kardeş olayını bi ben yaşarım zaten. ah benim yaşım kimseye uymuyor bana acusiler kalıyor. misal, hyun bin, so ji gibi :p

    YanıtlaSil
  3. misafirlikte yırtık çorab benimde başıma gelmişti :)

    siz hiç aşık oldunuzmu demeyi unutmuşsun galiba :)

    YanıtlaSil
  4. onu demeye gerek yok ki, çok ilginç bişi değil (:

    YanıtlaSil
  5. Kandilin mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler, senin de mübarek olsun.

    YanıtlaSil