11 Mayıs 2014 Pazar

bugünün notu


bugünleri kutlasan bi dert kutlamasan başka. ben pek hoşlanmasam da anneler de bi beklenti oluyordur diye düşünüyorum. reklamlar öyle bir psikolojik baskı yapıyor ki pas geçemiyorsun. ben de annemlere bu notlarla sürprizler hazırladım. slayt yaptım üstüne konuştum, ömrümde ilk defa gift bile yaptım. aslında uzakta olmaları iyi oldu çünkü yanımda olunca sadece öpecektim, böyle daha emek harcamış oldum ve değişiklik oldu. üstelik benim bilgisayar olaylarıyla hiç alakam olmadığından bildiğin emek verdim. onları çok seviyorum. iyi ki varlar, belki okuturum bi gün. aşksınız siz yaa.

4 yorum:

  1. nasıl yani :D yaptın ama yollamadın mı :D

    YanıtlaSil
  2. yolladım yahu, valla ben çok beceriksiz olduğum için bi ton uğraştım ama ordaki bilgisayarda bişi kurulu değilmiş, anlıycağın görmedi hayır foto çekip yollamak yetmedi, en azından görebilirdi neyse artık yarın ben kendim izletirim :p

    YanıtlaSil
  3. bende Annemi çok seviyorum ama bu dünyada en çok ona kızıyorum

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğimize en çok kırılırız ya bu da öyle bişi sanırım.

    YanıtlaSil