4 Mayıs 2014 Pazar

aylık vari bişi üç

benimkiler çok belli bence (:
aylar aylar önceydi :p her zamanki gibi tek aktifliğimiz kurs fakat son demlerini yaşıyoruz bu ay. hatta son haftam bu hafta olabilir gibi. elimdeki resim bitsin diye cavrıyok bakalım. güzel insanlar tanıdım. inşallah seneye devam etmeyi planlıyoruz aynı kadro. güzel anlarım oldu, keyiflendim, çok da sinirlendim ama geneline bakarsam deşarj benim için. kurs arkadaşlığını dışarıya da taşıdık, ev toplantıları, pasta börek, bol dedikodu en sevdiğimden (: artık bi daha sergi fotolarını eklemek nasip olur gibi.
geçtiğimiz aylarda köyde de çok sık bulundum hatta bir ay annem istanbul'a gitti ben de ablayla köyde kaldım. iki başımıza sakin, rutin günler geçirdik. ben sabaha çok erken saatlerde başlıyordum, neden bilmem saati sekizi zor ediyordum, ablam için en büyük sıkıntı bu oldu (: önce kuzineyi yakıyordum, üstünde çayı demleyip, ablayı uyandırıyordum, uzun uzun müge anlı eşliğinde çay keyfi yaptık. sonra günlük rutin işler yapılıyordu, misal ömrümde ilk defa ilk olmasa bile ikinci kez odun kırdım, daha doğrusu hazır odunları kolay yanması için küçülttük, onun bile bi keyfi vardı. 
kedi gibi yüzünü silme huyu var bi de illa dibinde oturur
biraz hayta ile oynayıp zaman geçiriyorduk (bu süreçte kendisi dost tarafından biraz hırpalanıp ölümle burun buruna gelmeyi de başarıp, yüreğimizi ağzımıza getirdi. çok büyük korku yaşadık, dost o günden beri fabrikanın çatısında. artık tehlikeli buluyoruz onu, ne yapacağımızı da bilmiyoruz sadece ablam gidebiliyor yanına yemek, su ve ilgi için. biz diğerleri de aşağıdan bağırıp, seslenebiliyoruz sadece). akşam soğuğu yaklaşınca yine yakıyorduk sobayı oh mis, abla kendi aleminde ben kendi alemimde oluyordu gündüz. yemek, çay faslından sonra dizi keyfi yaptık pek tabi. öyle öyle bi ayı hiç ettik. tabi ki ben ders felan çalışmadım, kpss benim için koca bir yalan oldu kısaca. 
bay hükeli
köyde olduğum süreçte bi de ablanın doğum günü faslını yaşadık. aileden başka kimse olmadığından atraksiyon olayımız da olamayacağından, iki arkadaşı çağırdım ama benim saf ablam hiç bişi çakmadı, hatta başka bi arkadaşı arayıp sürprizi batırmaya çalışsa da ucundan kurtardık. ya şüphelenmedi ya oskarlık oyuncu kendisi. öyle dört kız, dedik güldük, foto çekebilme maceralarımız sayesinde çok da eğlendik. oldukça mütevazi bi doğum günü oldu abla için. hediye bile alamadım (tüü bana). buradan onu kalbimi acıtacak kadar sevdiğimi itiraf ediyorum. moralsiz, sağlıksız, depresif olduğu her an kahrolma sebebi benim için. daima özlediğim, benim yol arkadaşım, dayanağım, uğur böceğim, hindiba çiçeğim biliyorum çok zor ama mutlu olmanı diliyorum ve bunu senden istiyorum, iyi ki varsın. 
köyde geçirdiğim sakin günlerden sonra hastane ile de epeyce samimi oldum. annemle bi süre kaldım, sonra da ananem le kaldım, bu ay ortası bir kuzen ameliyatı, ay sonu da annemin ameliyatı var, bu ay da mesai harcayacağım. yok biri beddua etti bana sanırsam ama hasta ben olmuyorum, o da ilginç (: o günleri olaysız bi şekilde atlatacaktım ki son gün sevgili bir hemşire arkadaşla hırlaştık biraz. ee o kadar olacak, hem sağlık personeli eskisi gibi değil hem ben daha olgunum :p aylar geçti gitti, kışın postu serip yattık şimdi çalışma zamanı geldi, başlasın fabrika günleri. mayıs dedin mi bizim iş vakti başlıyor demektir, fabrika şu anda hazırlık içinde, şöyle 10 gün içinde çay sezonunu açarız. yaz demek iş demek, çalışmak, yorulmak, sıkılmak demek, bunların hepsini tüm kalbimle istiyorum, deli gibi yorulalım inşallah (: buradan güzelim çaylara sesleniyorum usul usul bu yana geliniz :p 

6 yorum:

  1. yemekler şahane kurs bahane çok güzel :))

    YanıtlaSil
  2. yaee kurs da bahane değil (: ama evet yemekler şahane, dana gibi oldum ühü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az yee yaaa :) dana gibi kadınmı olur :D

      Sil
  3. hmm pek bi morallendim, sevimli bi danayım bi kere hıh.

    YanıtlaSil
  4. olur olur, danalar hep sevimlidir bi kere, tartışma bitmiştir :p

    YanıtlaSil