19 Nisan 2014 Cumartesi

emergency man and woman

en iyisi taze taze yazmak dedim. sonra üşeniyorum arada  kaynıyor güzel şeyler. bu diziye ablayla başlayıp (ki çoğunda olduğu gibi kendisi seçti) tek başıma tamamladım. tabi bitirmemde hastanede geçirdiğim günler de yardımcı oldu, yaşasın kablosuz ağ bağlantısı (: dizimiz, bir evlilik merasimiyle açılışı yapıp direkt kavga, gürültüye olayı bağlıyor. elimizde bir adet deli çiftimiz mevcut, sevgili oh'lar önce aşık olup, sonra bu aşkı nasıl hiç ettiklerini bize anlatıyorlar. ayrılan çiftin yolları, diziye adını da veren hastane acilinde birleşiyor. hah tam o anda da gırgır, şamata başlıyor.
chang min, başrolümüz, koca kişisi, aşkı uğruna okulunu bırakıp sonra geri dönen, zengin, yakışıklı (bence değil) ve cadı bir annenin oğlu. jin hee, başrol hatun, kocasının karısı, zamanında diyetisyen olup, doktor adayını ayartıp evlenmeyi başaran fakat elinde tutamayan, ahım şahım bir güzelliği, işi, gücü, parası olmayan kişi. kendisi boşanmanın verdiği gazla, artık yaptığı kompleksin derecesi uzaya yol olur, kendini doktor olmaya adamış ve başarmış. sonra koca şehirde ne tesadüftür ki aynı hastaneye düşmüş ve macerayı başlatmış bu iki garibim. 
başlarında da şeytan lakaplı şef, cheon soo. ben böyle şeytana her daim uymaya razıyım, oyh. izlediğim son bir kaç dizide, ikinci adamları tutar oldum. yazık bana, üzülüyorum, ikinciler kötü olsun, işimizi zorlaştırmayın, bizi arada bırakmayın ey senaristler. adamın bakışları, gözleri, muncurları ( dudak kısımları) çok tatlı, başrolümüz bana hoş gelmeyince şefe bol bol yazdığım doğrudur (: bu ciciklere de güzel hatunlar eşlik ediyor, diğer alternatifler olarak, ji hye ve a reum ikilisinin afetliklerinden bahsetmeye gerek duymuyorum :p ER dizisinin aşığı olmanın yanında son zamanlarda good doctor' ı da izlediğim için hasta, tedavi, doktor olayları beni pek etkilemedi. annemle hastanede yatarken, aynı teşhisin olduğu bir konuyu dizide izlemek hoş tevafuk oldu.
diziyi özetlersek, birbirlerinden nefret eden bu ikilinin bol bol didişmesi, aşk üçgenleri, dörtgenleri, flörtleşmeler, flörtleşememeler, kavgalar, pişmanlıklar, keyifli, hüzünlü anlar böyle bişiler işte. dizinin tek olumsuz yanı bence 21 bölüm olması aslında sıkmadı lakin benim favorim 16 (: ayrıntılara gelirsem, bebeğe öldüm, o kafa çevirişleri süperdi, bebeğin annesi de hoş hatundu. bazı ses efektleri çok komikti, şef'in manalı, utangaç bakışları kalp krizi nedeniydi. chang min'in cesareti, azmi, sabrı vaavvlıktı. ji hye'nin aşkı alkışlık, a reum'ın dudakları öpülmeklik, yong kyu'nun yanakları sıkılmaklıktı (: of be dedirten ve eğlendiren sahneler ise, jin he'nin şefe tokat atması, beraber uyumaları, şef'in heyecanlandığı her sahne ve hayal kurduğu sahne (ayh), chang min'in arkadan sarılmaları, kıskanma sahneleri, kalp atışlarının dinletildiği bölüm, beraber kaldıkları ve oynaştıkları yerler (: son yorumuma gelirsem, eğlendim, hislendim, sevdim. benden geçer not aldı kendisi, sınıf atladı sayemde :p

not: böyle yaptım ki, nabrut'un ne kadar müthiş çalıştığını anlayın diye, yo yo kıskanmıyorum :p
görsel: asianwiki.

8 yorum:

  1. Çok merak ediyorummmmmm , izlenecekler arasında :)))

    YanıtlaSil
  2. ahh o listeler hiç bitmez, bence de izle (:

    YanıtlaSil
  3. eğlenceli bir diziye benziyor.
    hele o flörtleşmeler flörtleşmeler dedin ya böyle heeh tamam dedim :)
    ben bir gün bu diziyi izlerim sanırım, kimin tavsiyesiyle olduğunu unutmadan izlerim inş. :)

    YanıtlaSil
  4. hadi bakalım, senin yorumlarını da okuruz inşallah ilerleyen günlerde.

    YanıtlaSil
  5. hafta sonu bu dizinin postunu yapacağım biliyor musun :D şefin o hali aklıma geldi ayy kıyamam.Cho jin huyk için izledik bu diziyi.heirs ile kendisine hafiften meftun olmuştuk.sonra bu dizi ile gözlerimizden kalpler fışkırarak büyük aşk yaşadık :D o gülüşler...
    Allah'ım bir adam nasıl bu kadar güzel gülebilir.Bak karnımda kelebekler uçuştu yine :D
    Hiç entrika olmaması harikaydı.
    dediğin gibi yan karakterler de şahane idi.
    posta yazacaklarımı buraya yazacağım nerdeyse yazdıklarım bir pos olacak susayım :D ellerine sağlık.
    son paragraf için kocaman teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  6. ovv heycanla bekliyorum, çok eğleniyorum yazılarında.
    gülmesi için bişi diyemiyceğim de güzel adam değil, yani zavallım diğerlerinin yanında sönüyo sadece (: neyse senin yazına da bişiler saklayayım ben, teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  7. Bu dizi izlemek işine benimde bir el atmam lazım :))

    YanıtlaSil
  8. biz çok seviyoruz, tavsiye ederim ama bağımlılık olayı da var (:

    YanıtlaSil