24 Mart 2014 Pazartesi

mim

kişisel şeyler olan mimleri okumayı seviyorum, daha da tanıtıyor sana okuduğun insanı. bu mimi bana portakal yiyen kedi pasladı, kendisine öpcük yolluyorum (: 
1. soru: neden morumsubalonlukızçocuğu? 
burada blog adımın tarihçesi soruluyor. aslında ilk blog adım farklıydı öyle böyle, hızlıca açarken öylesine koymuştum, benimle alakalı değildi, sonra artık değiştireyim deyince, hiç düşünmedim çünkü msn zamanında kullandığım takma addı. zihnimde balon hep küçük bir kız çocuğuyla takımdır, balon aşkıma, mor sevgimi eklemiştim ve bu ortaya çıkmıştı, seviyorum.
2. soru: hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
öncelikle var mı acaba, keşke biraz araştırsaydım ama afilli bişi yok aklımda. mesela; beterin beteri vardır, herkesin bir derdi var durur içinde, şükretmek lazım gibi şeyler dilimdedir hep.
3.soru: kendimle ilgili üçü doğru dört şey nedir? (biri uyduruk yani)
- en kıskandığım şeylerden biri kitaplardır
- sıcağı çok severim
- topuklu ayakkabı favorimdir
- karamelli çikolata candır.
gayet kısa sürdü, kolaydı. sanırım çoğu insan yaptı ya da yapmamayı tercih etti. eğer okursa bet koralayn'a paslıyorum, belki yazar (: 
görsel: deviantart

2 yorum:

  1. topuklu ayakkabı sevmemen lazım yanlış mıyım :D

    YanıtlaSil
  2. demek ordan da hanım hanım olmadığım seziliyor ühüüü (:

    YanıtlaSil