30 Mart 2014 Pazar

kötü başladı ama güzel bitmeli bugün

sabah daha sekiz buçuk bile olmadan kapı çalmaya başladı. zile üst üste dört kere bastı. yahu hadi pazar günü demedin hadi daha sabah demedin bi kere bastın ulan biraz bekle dört kere zile basmak nedir abi? zavallı annemin uyanıp kapıya koşması o kadar sürdü eğer gecikseydi o zil kaç kere çalardı hayal edemiyorum. güne böyle deli bi şekilde başladım ha delirmemde saat dörtlerde uyumamım ya da migrenle gözümü açmamım etkisi yok tabi ki (: kadın tam iki saat kaldı, düşünsenize bizimkiler yeni uyandı, kahvaltı felan yaptılar. üstelik gelen komşu toplasan belki iki kere gelmiştir bize. neyse pek normal olmadığı aşikar ama  sinirlendim bi kere. uyandığımda gördüğüm kar manzarası bile sakinleştirmedi beni. bizimkilerle gitmedim oy vermeye. başım hafifledi, kahvaltı felan ikiden sonra ancak çıktım. şemsiye almıştım, dışarı çıkınca yok karı hissetmeliyim dedim ve bıraktım şemsiyeyi. açtım müziği, girdim yola. 
resmen tipi gibi kar yağıyordu, üstüm başım, yüzüm, gözüm kar oldu (: güle güle yürüdüm, görenler deli olduğumu düşünmüştür kesin. okula yürüdüğüm on dakika ömrümdeki en huzurlu anlardandı, ne sinir kaldı ne migren. babam, sürekli pazar kar yağacak dedi durdu ve ben sürekli onunla dalga geçtim ama kendisi iyi bir insan olduğundan hiç yüzüme vurmadı terbiyesizliğimi :p mübarek, martın sonunda yağdı, baharı karla karşıladık sayılır. umarım bereketini getirmiştir yağan kar. inşallah, ülke için en hayırlı sonuçlar doğar bugün. ben biliyorum da hayırlısını bakalım millet de bilecek mi :p artık tivi karşısında heyecan zamanı.

6 yorum:

  1. Yaa ne güzel fotoğraflar. Ben de çok severim karlı havaları ama böyle insanın yüzünü donduran soğuk bir hava olmayacak. Yumuşak sakin bir hava olacak mümkünse :)

    YanıtlaSil
  2. aynen öyleydi, kar vardı ama soğuk değildi, tam bir huzurdu (:

    YanıtlaSil
  3. ben olsam o kapıyı açmazdım, yada açar geri kapatırdım :))

    YanıtlaSil
  4. ah ahhh benim bi annem var, annem diye demiyorum, melek mi, saf mı henüz çözemedim, iyi ki ben açmamışım kısaca (:

    YanıtlaSil
  5. böyle densiz insanlara tahammülüm yok :/

    YanıtlaSil
  6. ben de deli olurum böyle durumlarda, annem hiç sevmez bu huyumu ama öyleyim ne edem.

    YanıtlaSil