18 Mart 2014 Salı

animekalpbeniki

anime aşkım azcık yavaşlasa da devam ediyor, körüklemek içinde az dozda anime enjekte edeyim kendime (: son izlediğim serileri paylaşmamıştım, bunlardan ilki toradora. animemizde pek çoğunda olduğu gibi dışlanan bir çift öğrenci mevcut (: bunlardan erkek başrolümüz aslında hiç sert olmamakla beraber nedense öyle görülüp, kendisinden tırsılmaktadır. hatun başrolümüz ise boyu minnacık ama asabiyeti dev mübarek, çok sinirli olduğundan bol tehlike taşıyor o da o yüzden yalnız. sonra bunlar bir sınıfta birleşiyor, bi de yan komşu oluyorlar, bu ikili başka birilerine aşık ve bir birlerine bu aşk yolunda yardım etmeye karar verirler. taiga, yalnız olduğu için ryu ve annesi ona çok destek oluyor, bi nevi beraber yaşıyorlar, böylece bol bol taiga ve ryu görüyoruz. ryu, sürekli kızdan dayak yiyor en keyifli sahneler, güzel bi arkadaşlık işlenirken, aşk da ilave olunca al sana anime işte, 25 bölümlük bi seri, rahatlıkla izlenebilir.
usagi drop, oyhh sen ne tatlı ne şirin ne samimi bi animesin. filmini de yapmışlar. böyle çok çok uzun sürsün isterdim ama 11 bölüm bir kaç ovalık kısa bir animecik. dai, dedesinin cenazesine gidiyor, dede ölünce ortaya çıkıyor ki, adamın küçüçük kızı var ve bu kızcağız ortada kalıyor kimse istemiyor felan. daicik de, yalnız başına yaşayan bi delikanlı, atarlanıyor ailesine ve kıza sahip çıkıyor, işte animede onların ilişkisini anlatıyor, of çok tatlı, duygulu, çok sevilesi bişi, pek çok sevdim ben kendisini.
corpse party, farklı bir okul animesi, öncelikle anime siyah ve kırmızı yani karanlık ve kanlı (: sınıfta öğrenciler toplaşıp böle korkunç hikayeler anlatıyorlar sonra deprem mi artık hayali güçler mi nedir, paldır küldür yerler yıkılıyor ve başka bir boyuta, okulun üstüne yapıldığı eski okula düşüyorlar. o okulda da bişiler olmuş artık, lanetler, ölümler, kim lanetledi, kim hayalet kim gerçek? oraya düşen çocukların kurtulma çabalarını izliyoruz bol ölüm sahneli bir şekilde. görsel çok harika olmamış, ama farklı bir senaryo. zaten minicik, 4 bölüm adama hiçbişi kaybettirmez bence. 
son animem de yine bir okul animesi, kimi no iru machi. başrolümüz eba, şehirden köy okuluna transfer oluyor. köyde de, bir tanıdıklarının evinde kalıyor, evin oğlu da diğer karakterimiz. aslında başlarda uyuz oluyor kızımıza ama sonra arkadaşlıkları ilerliyor, aşk başlıyor ama ayrılıyorlar. çocuk pes etmiyor, peşinden gidiyor ama araya başka engeller, olaylar giriyor. oğlumuz pek şanslı etrafı kızlarla çevrili, artık gerçek aşk mı, sadakat mi, vefa mı seçip beğenip alıyor (: görüntü, çizimler, hele o saçlar pek güzeldi. gerisi için yanii diyebilirim.
görseller: fandom, zerochan, corpseparty.wikia, bunny1ov3r.


4 yorum:

  1. Mim yapmayı sever misin bilmiyorum ama mimledim seni :)
    http://hercailia.blogspot.com.tr/2014/03/mim-5.html

    YanıtlaSil
  2. hii severim severim, en kısa zamanda (:

    YanıtlaSil
  3. animelere hiç bulaşmıyorum ben özellikle bi başlarsam bi de onlar sarmasın diye.
    nitekim bahsettiğin ikinci animenin filmini izledim. çok tatlıydı, bak şimdi merak ettim :))

    YanıtlaSil
  4. amann kısacık diycem de bi taneyle bitmiyo işte, bazen uzun ara verince onları aldatıyomuşum gibi bile hissediyorum :p

    YanıtlaSil