27 Şubat 2014 Perşembe

secret

beni tekrar dizi ve çekik aşkıma kavuşturan diziyi anlatmamam olmazdı. uzun zamandır seyir keyfim kalmamıştı. mel'in yazısını okuyup ta gaza gelince bi bakayım madem dedim, iyi ki de demişim. burdan mel'e öpcüklerimi gönderiyorum. dizi, dikkatimi çekmişti ama büyük ihtimal izlemiycektim. böyle bünyemin yoğun drama ihtiyacı vardı, pek iyi geldi. konuya gelirsem, pek çok dramda olduğu gibi bunda da ezik bi hatun var, garibim başına gelmeyen yok, bu hatunun sevgilisi var bi de zengin ama mutsuz bi karakterimiz ve onun müstakbel hatunu var. bu dörtlüyü bir araya getiren olay ise özünde bir yanlışlık. gerçek hayatta olamayacak kadar saf kızımızın, bu durum karşısında kayıtsız kalması, kendisini ateşlerden ateşe atması benim bayılarak izlediğim entrikaların başlamasına sebep olur. bayılarak derken zevkten değil, sinir krizlerimden olsa gerek (: ya ne desem kopya olcak, o yüzden bundan sonrasını izleyen ya da ipuçları umurunda olmayan okusun derim ben (:
şöyle ki kızımız çok seviyo ve ne geliyosa başına bu sevgiden geliyor, yani buna fedakarlık mı denir mallık mı denir bilemedim, işte bu sevgilisi kendisine ben yavru köpek diyom, ayy kıyamam bakışları aynı öyle bi de küçük emrah modeli kaşlarını yerim (: her ne kadar kendisi kötü karakter olsa da, izlerken sürekli kötü olunur mu doğulur mu diyosunuz, özellikle başlarda kızamıyosunuz da, sonra detaylar geldikçe haee diyonuz. lan o ezik hallerine an geldi üzüldüm, pis herif meğer kaybetmemek için neler yapmış, bi de aşık güya, aslında başlarda bariz aşk var, o hapishaneye gelişleri felan. başrol oğlumuza gelirsek, aşktan, ayrılıktan kafayı yemiş kendisi, yani dizilerimizin serseri kontejanından. babası ve şirket için de tipik şirket evliliği denilen olay var, bi yandan o hikaye ilerliyor, ikinci kadını severim ben, burda da aşırı bi rahatsızlık vermedi bana. 
min hyuk, sevdiği kadını öldürdüğü için, yo jung'dan nefret ediyo ve hayatını zorlaştırmak için elinden geleni yapıyor ama bi yandan da kadına bağımlı hale geliyor, onu bi türlü bırakmıyor. kız, hayatını kurmak için çabalarken, başına bi ton felaket geliyor, yok artık bu kadar da olmaz dedirtiyo senarist insana. min hyuk, her ne kadar kızı katil olarak görse de hep olayı araştırıp gerçeğin peşine düşüyor, bu sürekleyicilik de dizinin bölümlerini peş peşe izlemenizi sağlıyor.
işte dizi aslında intikam konulu, nefretle başlayıp, aşkla devam ediyor. aşkı kabullenememe halleri, aşka sahip çıkma çabaları, birbirlerinden uzaklaşarak çare arayışları. acılı ama gerçek bir aşk. başka da bişi demem, anlatamadım zira. bendeki ayrıntılar ise,  yavru köpeğin annesi, en nefret ettiğim karakterler arasına girdi. kızın, çocuğunu sonunda bırakması çok çok saçma ötesiydi, savcı bey'in çocuğunun öldüğünü bilmemesi de saçma oldu çünkü bu kadar kolay mı yane, ceset felan nerde? kızın babasını ortadan kaldırması da çok fazla oldu, gereksizdi. konu otururken de bi ton acemilik oldu ama olcak o kadar dedik sineye çektik.
amaaa yavru köpekle kızın tanışma sahnesi çok tatlıydı, hapishaneye gelip yemek dağıtma olayı çok masumca. min hyuk'un sürekli peşinde olması hoştu, kızı zor durumlardan çıkarması, aşık olup ta kendini tutması. ilk öpüşme teşebbüsü, kapılarda bekleyişleri, kıza destek olması, sürekli onu izlemesi, yarasını ilk gördüğündeki tepkisi, kendilerine ayırdıkları gün, ceketini vermesi sevdiklerimden. sonuna gelirsem, yine yıl atlamalar, uzun uzun mutsuzluğu işleyip, sonunu son beş dakkaya sığdırma olayını benim mantığım almıyor bi türlü. en sevdiğim replik ise gülme dediği her sahne. çok acıtıcıydı. min hyuk'un asistanı, yo jung'un arkadaşları da dizinin bonusuydu. aklıma başka bişi gelmedi. eğer okuyosan ve dram seviyosan kesinlikle izle diyorum ben. benim en iyilerim arasına çok süper bir giriş yaptı. o zaman bay.
görsel: yeppudaa, dramabeans, ben:p

6 yorum:

  1. Bende senı opuyorum kokulu :)
    negsel anlatmısın, altına ımzamı atıyoore :D

    YanıtlaSil
  2. ohhhh mis (:
    yae hiç anlatamadım karman çorban, kısaca çok güzel işte.

    YanıtlaSil
  3. amaan bazen de ağlamak, sızlamak lazım, iyi geliyo bünyeye, izle diyom bak (:

    YanıtlaSil
  4. teselli vermeye geleceksen tamam :D

    YanıtlaSil