4 Şubat 2014 Salı

ruh ve yürek

ruh ve yürek, yazar teyzenin okuduğum ikinci kitabı. tarzı pek bana göre olmasa da ilk kitabı beğendiğim için bunu da okudum. önceki kitapta olduğu gibi burda da bissürü insan, bissürü hayat ve olaylar var. demek hatunun olayı bu, tek hikaye yerine, bissürü hikaye yazmak tek roman altında. asıl konu başrolümüz clara  etrafında dönüyor, yani romanın diğer kahramanlarının hepsi aslında bir şekilde clara'nın hayatında yer alan kişiler. clara, kalbinden hasta insanları kontrol altına alıp, onların iyileşmesi için kurulan bir merkezin başına geçiyo, oranın kuruluş faslı, tek tek doktorların, hemşirelerin, sekreterlerin özellikle de yardımcısı olan ania mıydı adı bak unuttum neyse zavallı bi kızcağızın merkezde çalışmaya başlamasını anlatmakla başlıyor kitap. her bölüm ayrı bir karakterin hayatından kesitler sunuyor, bazı bölümlerde başka kişiler katılıyor bazılarında hep beraber bulunuyorlar. merkez kurulduktan sonra, olaya hastalar ve onların aileleri de katılınca hobaa alsana tonlarca insan ve hayat. sonra biri birine aşık oluyo, biri diğerinden ayrılıyo, kimileri seviliyo, kimileri nefret ediliyo, araya kazalar, belalar da katılıyor oluyo sana kitap. bi onu bi bunu okuyup, bitiriyosunuz romanı. ben tarafından böle rahat, okunur bir kitap olarak değerlendirildi (:
not: ruh ve yürek denince araya aile alınmadan olmaz ki.

2 yorum:

  1. evet binchy'nin olayı bu :D ben seviyorum ama bu kitabını okumadım.italyanca aşk başkadır en sevdiğimdi.
    senin okuduğun diğer kitabı hangisiydi ki?
    Yanlız resim olay.eskiler ne hoş.şimdiklier annesinin babasının koyun koyuna resimlerini başucuna koymak zorundalar.çünkü böyle resimleri olan kaldı mı ? :/

    YanıtlaSil
  2. hea ben aşk mutfakta pişer'i okudum bi de kısmet diğerlerine artık
    bak dediğin iyi oldu, olur da yanlışlıkla evlenirsem böyle bi poz vermek lazım (:
    böyle bir seviye, mesafe var, gerçi oldukça da sevimsizler haeee, bi anısı var fotonun (:
    kardeş te olaydı daha güzel olurdu, maaile bi fotomuz yok böyle.

    YanıtlaSil