17 Ocak 2014 Cuma

fiyakalı filmlerim vaaarr

bana bi haller oldu blokum, seyir olayım bitti bitecek, can çekişiyo garibanım. dizi izleyemiyorum elim gitmiyo, işte az az film, anime yatıştırıyorum seyir aşkımı. güzel filmleri yazmak lazım ki öğrenip, nasiplenelim. ben de kendi payıma düşeni reklam ediyorum (: önce en sevdiğimden başlıycim. sympathy for lady vengeance (intikam meleği), yönetmen ve senarist amcanın üçlemesinin sonuncusu. diğerlerini daha önceden yazmıştım oldboy ve haklı intikam. üçlemenin ortak noktası intikam, yani üç filmde de tek dert intikam almak. filmler birbirinden bağımsız ve üçü de birbirinden güzel. tabi ki benim gibi gerilim tutkunuz varsa. bu filmde, başrolümüz, bi hanım abla, bu ablayı hapse atıyolar, suçlu mu suçsuz mu demiycem tabi ki ama kadın baştan beri intikam planı kurup, o doğrultuda bir melek kimliğine bürünüyor, dışarı çıkınca da tek tek edindiği dostların yardımıyla planını yürürlüğe koyuyor. çok şey anlatamıyorum, diğer filmler de kararsız kalıyosunuz, of of diyosunuz ama bu filmde destek o biçim. kan, şiddet, işkence son sürat dememe gerek yok sanırım, biraz da ayıp sahneler var (: bazı ortak oyuncular var, aşık olunası, oyunculuk, senaryo felan süper bence. gerilmeyi seviyosan izle (:
looking forward to romance, aslında 2 bölümlük mini bir dizi ama ben burda onu film olarak şeyediyom, çünkü bir filmi iki part olarak düşünün işte (: bu filmde de yemeklik çerez kıvamında danielcik var, kendisine de bir şarkıcı kızımız eşlik ediyor. film, kızımızın sevgilisini basmasıyla başlıyor ve orda bunun vidyoları çekiliyor ve bu kore nası bi ülkeyse kız direk gündeme düşüyor herkes ondan bahsediyor, rezil oluyor felan. aşk hayatında çok bahtsız anlıycanız. danyelciğin bi arkadaşı böyle ilişki koçu gibi bişi, adam telefonunu danyele veriyor ki millete o yardım etsin, kendisi de tüy oluyo ayyh, kız da bu adamdan yardım alıcam diye danyelle mesajlaşıyo sürekli ve onun yardımıyla bir ilişkiye başlıyor, danyelin de yardımla yaptığı bi aşkı var, bi kızın, bi danyelin ilişkisini izleyip duruyok. ama sevgililik başka aşk başka, bok gibi anlattım ama hiç silemem. kısaca çok tatlı bi film, izleyin işte.
my ps partner, bence çok gerçek, eğlenceli, duygusal ve sevimli bi film. bir önceki filmi anımsatmıyor değil. değinmeden önce oldukça +18 lik bir film olduğunu da belirteyim. esas oğlan, protect the boss'daki amca. kendisinin şeker bir herif olduğunu hatırlatıyorum. neyse, hanım kızımız (amma da hanım) sevgilimi arıycam da ilişkiye heycan getircem diye elin adamını arayıp onu heycanlatıyo, ikisi de sevgililerinden ayrılmış, perişan halde, depresif depresif takılırken birbirlerine akıl da veriyolar, öyle öyle samimiyet ilerliyo. efenim bi de tanışıp aşık olmacalar, eski sevgililer, acaba hangisiler, arada bol aşne fişne, öyle bi film. açıkçası türüne göre iyi bi filmdi. ha rahatsız olursanız asla izlemeyin derim, yok bana dokunmaz derseniz aha da romantik komedi (:
sleeping beauty, kendisi bağımsız bir film olup, kendisini entel filmi diye etiketliyorum hemen (: filmde üç hikaye anlatılıyor, ilkinde bi cenazede buluşan iki kuzen çocuğu var ilk ilişki felan fişman onu geçiyorum çok tırt. ikinci hikayede de yaşlı ve bunamış babasına bakan bi kadın var kocası siktir olup gitmiş zavallı kadın çaresiz kalmış, bu hikayede içim burkuldu, kadının düşmüş olduğu durum vahim, çok zor. ve o zorluğu öyle güzel oynamış ki hanım teyze, iğrendim ama beğendim. üçüncü hikaye ise en çok etkilendiğim oldu. zavallı bi kız var üvey babasının tacizine, tecavüzüne uğrayan, üstelik hamile. bir de oğul ya da torun var, kendi halinde gariban, ezik. bunların sessiz ilişkisi, suskunlukları oyh, yürek burkan cinsten. bol bol sövüp, kafanızda türlü işkence sahneleri canlandırğınız it herif var ya bunları bi rahat bırakmadı, çok çok hüzünlü. bu film içinde + 18 uyarısı var ama bence o derece rahatsız edici sahneleri yok. eğer entel film olacaksa böyle olsun diyorum ben.
görseller: hepsini yeppudaa'dan arakladım (:

4 yorum:

  1. 'fiyakalı filmler' afilli başlık olmuş ;)) ben bunlardan sadece daniel'i izlemişim!
    bu ilk filmin senarist-yönetmeni oldboy'unki değil mi ya? izlemem ki ben onu! korkuyorum o adamdan! manyak o manyak!!
    ama diğerlerini aldım listeye :)

    YanıtlaSil
  2. aee şeker olmuş di mi (: evet o filmler üçleme zati, korkuyasan kesinlikle uzak dur, uyarılarımı da dikkate aldıysan sorun yok, izle bence de (:

    YanıtlaSil
  3. bende hiç birini izlememişim :D kendimi çok eksik hissettim hemen bir kaçına bakmam lazım. :D bu arada bloguna bayıldım bana da beklerim.:D

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim, ilk kısımda anlattığım üçlemeyi izlemeni tavsiye ederim (:

    YanıtlaSil