12 Ocak 2014 Pazar

buz ay

bazen anlık kararlar iyidir bazen kötü. bu seçim için ise kararsız kaldım. buz ay, ne polisiye ne felsefik ne psikolojik. yazar abi ortaya karışık bişiler yapmış. kitap, bir dedektifçik kimmo'nun çok çok sevdiği eşini kaybedişiyle başlıyor, mübareğin adamı kitap boyunca karısının adını sayıkladı. karısının ölümüyle sarsılmışken nedendir bi türlü anlamadığım şekilde hemen işe gidiyo, bi katil de boş durmamış, kafayı iyice yemiş olduğu için insanları başlamış uykularında öldürmeye. olay da bu işte. bu adam kim, niye uykuda boğuyo garipleri, altında yatan nedir, bi çocukluğuna inip gelelim şeklinde ilerliyor roman. kimmo, karısının acısını bu olayla unutmaya çalışıyo, kurban yakınlarıyla görüşüyo, kendi de acı içinde olduğundan değişik bi bağlar kuruyor felan, adamın kafa bi dünya kısaca. bi de bunun ayarsız bi şefi var onun da kafa bi ton. araya bi de katilin iç dünyası, kendi kendine konuşmalarını, çift kişilik olaylarını felan alıyor yazar bey, ohhh al sana ortaya karışık kebap. bi ondan bi ondan. ama tam anlamıyla tatmin eden bi tarafı olmuyo maalesef. kafası karışık insanları okumayı sevenlerin hoşlanabileceği bi tarz. özellikle sonunu yorumlamak ta kaka istiyor. ben hala beğendim mi beğenmedim mi bilmiyorum.

4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. merhaba, teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  3. işte bu tarz kitapları gerçekten okuyamıyorum! hayır benim kafam yeterince karışık, bir de olmayan insanların olmayan dertleriyle uğraşıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. haklısın aslında, ama işte onlarla uğraşırken kendini de unutuyo insan, o da güzel bak (:

    YanıtlaSil