1 Aralık 2013 Pazar

aylık vari bişi


kendimden bişiler paylaşmayalı çok zaman olmuş. çok bişiler de oldu, olmadı da. çok kötü şeyler de oldu, çok güzel anlar da. bi an dünya başınıza yıkılırken diğer taraftan yine de hayat devam ediyor. bi saat önce ağlarken bi saat sonra gülebiliyor insan. sanırım bu yüzden kaldırabiliyoruz bütün olumsuzlukları. yıllardır resim kursuna gitmek isterim, hep ya kayıt dolmuştur ya geçmiştir ya tembellik yapmışımdır, bu yıl işi şansa bırakmadım ve kesinlikle gideceğiz dedim, abla da dünden razı onun vasıtasıyla da iki arkadaşı da ilave oldu bize. tercihimizi haftasonu olarak kullandık meğer bir günmüş, haftada bi gün keyifleniyoruz yani. çok kasmadığımız için biz eğlenebiliyoruz, kulağımızda müzikler, arada gülmeler, muhabbetler, çayımız da yanımızda ohh. sınıfta çok gıcık tipler yok, hoca da hoş. az buçuk ta bişiler ortaya çıktı mı insan keyifleniyor gerçekten. pek yetenekli olmasam da benim amacım sadece balon çizmek olduğu için bana yeter de artar bile (:
kardeşim askere gidiyoooo ): yaklaşık 15 gün sonra el sallıycaz kendisine, kısa dönem yapıp gelecek inşallah. önce hatay'ı ziyaret edecek, yozgatın da soğunun tadına bakıp, yanımıza döncek inşallah (: biz biraz fazla bağlı olduğumuz için zor olacak ayrı kalmak ama yapcak bişi yok, allah herkese sapa sağlam evlerine dönmeyi nasip etsin inşallah. kardeşcağızımızın 9 yıllık ilişkisi vardı, asker olmadan parmaklara yüzük takmak istedi gençler. geçen ay sözledik kendisini (: yani şaka maka kardeş kişi ablalarını solladı, utanmadan (: böyle işlere bünyemiz alışık olmadığı için garipsedik, kasıldık felan ama halloldu sorunsuz bi şekilde. yahu hiç bişiden haberimiz yok ki, ona buna sorup iş yapıyoruz ne takılır ne alınır felan (: komedi. yarı resmi de olsa gelinimiz var artık, yaşasın görümcelik (:
bu yıl bi değişiklik olarak kendi çapımda kpss'ye çalışıyorum, çalışmak demeye utanıyorum ama bana göre bildiğin çalışmak (: keyfime göre takılıyorum bazen hiç bazen biraz. kursa asla gitmeye yanaşmadım, gereksiz buluyorum bi de öyle olsa iş ciddiye binecek ona ruhi durumum gelmez, kasamam kendimi. annem için bi şans verdim işte güya az buçuk çalışcaz, kendi de bişi olmıycanı görsün de belki beni yemekten vaz geçer. zira kırkıma merdiven dayamama ne kaldı şunun şurasında (:
aşk kapımızı hala kimse gelip çalmıyor, biz de abla kardeş kore dizilerinde hayal alemlerine dalıyoruz, bu konuda bile başarılı değiliz şurda iki diziyi bitiremedik aylardır. köyde daha sık kalıyorum, maalesef bu sene de kış uğramadı rize'ye, hasretle bekliyoruz kendisini. köy bi güzel, bahçeler, çiçekler, güneş mis gibi. (bu yazı taslaktaydı artık kış geldi) haytayla oynaşmak en güzel aktivite. akşam soğuğu geldi mi yakıyoruz sobayı mis gibi küt küt ohh en sevdiğimden. üzerinde çay sıcacık mis gibi. düşününce öyle güzel ki, sevdiklerinle hayat. sıcak bi odada beraber çay içip, gülüşmek yeter, ailem huzurlu, sağlıklı olsa, kardeşlerimin de gözü güldü mü hayat bayram bana. can sıkan durumlar olmasa, birileri canını yakmasa, nefret ettirmeseler yaşamaktan, bal gibi tadını çıkarcaz her şeyin. ama dünya adaletsiz işte. ama ne diyoruz umut fakirin ekmeği (:

4 yorum:

  1. sen kendine yeteneksiz filan deme,baya aynısını çizmişsin. Az kalmış bi Dali olmana :) Kardeşinin sözü ve askerliği hayırlı uğurlu olsun Allah ikisinide hayırlısıyla tamamlamayı nasip etsin. Kpss için aynısının tıpkısı şeyleri yaşıyorum. Ben daha çalışmaya hiç başlamadım o ayrı :) Hatta sana 2014 kaynağı sorayım bari yeri gelmişken. En azından dekorum olsun :)
    Ne güzel yerlerde yaşıyorsun, size misafirliğe geliim :p

    YanıtlaSil
  2. öncelikle aminnn diyorum. yok be nerde bende yetenek onu kömürle çizmiştim, zamanla daha orta karar şeyler çıkar belki ama teşekkür ederim (: benim çalışma tarzım acaip olduğu için çookk önce başlamam gerekiyor, misal dört gündür hiç bişi yapmadım (: benim kaynaklarım eski elimdekilerle idare ediyorum şimdilik, bi yerden de bulamadım ama alıcam ben de, araştırınca sana da haber ederim ama data yayınları fena değil bence. rize güzel yer ya, keşke gelsen, senle oturup anime izlerdik, ne güzel olurdu (:

    YanıtlaSil
  3. geçen sene ben de senin gibi rahat takılıyordum istediğim zaman soru çözüyordum felan .. sonra sınava girip çıkınca ateş aldı bana :) bu sene dersaneyle birlikte çalışmaya başladım bakalım sonumuz ne olur :)
    kardeşini de Allah kavuştursun çok zor bu asker bekleme olayı bilirim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. selam, yaaa ben darlıyamıyorum kendimi çok sıkıldım zamanında çalışmaktan bu bile fazla geliyo bana yine vicdan yapıyo insan zor işler, allah kolaylık versin hepimize. bence de zor olcak ama şükür bu günleri gördük (: teşekkürler.

    YanıtlaSil