17 Ekim 2013 Perşembe

the last cinderella

sarangni'deki izleme listeme bakınca anımsadım tekrardan, aylar önce ablacığın seçimiyle beraberce izledik. kendisi 11 bölümcük bir japon dizisi, japon dizilerin en güzel tarafı kısa olmaları (: dizi aynen bizim gibi yaşı geçmiş ve yalnız olan sakura etrafında dönmekte, bu sakura kuaför ve salonun başına geçmeyi beklerken eskiden tanıdığı hatta aralarında hafif uyuzluk olan rintaro müdür olarak  gelir bu da yetmezmiş gibi kapı komşusu da olur. dizi boyunca bunlar hep didişir durur (bence en tatlı yerler buralar) rintaro'ya aşık olan bi kızcağız bunların yakınlaşmasından korktuğu için kardeşinden yardım ister ve devreye genç ve yakışıklı hiroto girer (bu ikilinin tanışma faslı, başlangıç olayları da fena değildi). böylece dizimizin aksiyon kısmı başlamış olur. iki erkek bi kadın, aşk üçgenleri, acabalar, sevgi mi değil miler, rolller, seçimler gibi gibi. ayrıca sakura'nın arkadaşları, onların ilişkileri de işleniyor dizide.  adında her ne kadar külkedisi durumu varsa da şahsen ben öyle bişi göremedim dizide, öyle afet felan olmadı yane. dizide kaybeden ben oldum, başka türlü şeyler hayal ettim ama olmadı, haksızlıkkk. dizi, hem komik hem aşklı meşkliydi, çerez kıvamında bişiydi. kısa olduğu için yormadı, kendini izletti, kısaca fena değildi. japon dizilerinden hoşlananlar ya da başlamak isteyenler tercih edebilir bence.
görsel: yeppudaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder