12 Ekim 2013 Cumartesi

imzanızı talep ediyorum

rize küçük yer olduğu için kitap satın almak için çok alternatifiniz olmuyor, illa internetten almak gerekiyor o zaman da bi kitaptan sebep kargo vermiyim bi kaç tane daha alayım olayı oluyor, o bi kaç taneye de benim bütçe yetmiyor işin kolayına kaçıp kütüphaneye dadanıyorum ben de. zaten ayda okuduğum kitap kadar kitap satın alamam, fakirim ben ühühü. işin şakası kütüphane olayını seviyorum, farklı bir kültür geliyor bana. ama pek tabi bulamadığım kitapları da şıp diye almak isterim ama nerdee. işte bu yüzden rosa'nın dünyası'nın yeni yazısını okuduğumda hemen katıldım. olay kitapların KDV'sinin kaldırılması, biliyorum imkansız gibi ama sadece umut (: siteye girip, imzalıyorsunuz bu kadar. belki bir iki kişi görür diye buraya da ekliyorum. http://imzakampanyam.com/Kitap-Fiyatlarindaki-KDV-kaldirilsin-imza-kampanyasi

4 yorum:

  1. valla neden olmasın! hatta olsun ne güzel olurr!

    YanıtlaSil
  2. Son dönemde duyduğum en güzel imza kampanyası ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de, çok iyi düşünmüşler.

      Sil