8 Eylül 2013 Pazar

kedi cenneti

azra ve büşra, oturuşlara bakkk (:
on küsür gündür muradiye'deyim, burayı seviyorum. bizde tatil olayı olmadığı için bana burası tatil gibi geliyor, öyle hissediyorum. ahh bi de bütün ailemle, kardeşlerle ve arkadaşlarla olabilsek. burada toplancan, oyun, muhabbet, yemek, içmek, demek, gülmek ohh mis. ama maalesef, bu günlerden pek tat alamadım. ilk günlerde ağzımda bissürü yara vardı, ağzında yara olan bilir, insanı canından bezdirir. benim de bütün hayat enerjimi aldılar, oldukça keyifsizdim.
azra ve büşra'nın annesi ama onları sevmiyooo
sonra onlardan kurtuldum bu sefer girip oldum o da epeycene zorladı beni hatta hala hastayım. aynı günlerde malum hastalık aldı onla da uğraştım ee onun tetiklediği migrenim de geldi o da iki gün canımı aldı, ayyy resmen on günüm burnumdan geldi. hastalık haricinde, sadece ilk günler hava güzeldi sonra hep yağmur, ee yağmur olunca eve tıkılıyosun ama onun da keyfi başka çünkü soba yaktık ohh mis.
gelip geçen bir misafir
fabrikadaki eğlencemiz nasıl hayta ise burda da kediler oldu, ancak onları izledik ama maalesef oynayamadık. çünkü aşırı korkaklar, artık birileri bi zarar mı vermiş anlamadık. o kadar uğraştım ki sevebilmek için, sürekli annem yedirdi fakat annem bile sevemedi. sadece büyük olan sarı kedi sevdiriyor kendini, o zaten öyle yapışkan bişi. önce siyah beyaz yavrular burdaydı. hatta isimleri de var küçüğü azra büyüğü büşra (erkek). annem sürekli küçük kızlarım, küçük büşram, azram diye seviyor ama onlarda tık yok.
bunların adı yok. sarı kedi ve ailesi, ortadaki en uyanıkları
annem hep bakalım sarı kedi ne zaman getircek yavrularını diyordu, bi gün baktık ohoo üç yavruyu tutmuş gelmiş. sarı kedi, yavrularını çok seviyo ve sahip çıkıyo sürekli emziriyor burda yedikleri halde. bu küçük yavrular sen bizimkileri korkut, tısla felan, kaçırdılar resmen. çok korkaklar yaeee. şimdi öyle onlara ayrı felan vermeye çalışıyoruz yesinler diye, korkudan yemek bile yiyemiyorlar, yanlarına az yaklaş hemen vınn. ama keyiflerini de biliyorlar, mesela birisini yatağımda yakaladım ohh yayılmış, beni görünce elektrik çarpmış gibi oldu nereye kaçacağını şaşırdı (:
ama çok asilimdir, kıçım taburelere layık (:
lafın özeti ailecek hayvan seviyoruz, keşke apartmanda da imkan olsa, babam hayvanların eve kapatılmasına çok karşı, ehh pek haksız sayılmaz. fabrikadaki hayta özgür olmasına rağmen illa bahçeden de çıkmak istiyor, dost ise tehlikeli olduğu için bağlı, o da gezip oynamak istiyor, ağlıyor resmen. ben korkuyorum ondan işte farukla abla gezdircek te gezcek, dışarı çıkarınca da çekiniyoruz, allah korusun saldırır felan, zaten istese hemen çıkar ellerinden, aşırı güçlü, yazık işte bağlı olunca özgürlüğü kısıtlanıyor, ne bilim olsa bi dert olmasa bi dert. yazının amacı kedilerin görselleri, ama illa zırvalıycam (:
şunların masumiyetine bak ya, nasıl huzurlular


2 yorum:

  1. masumiyet?ben kedi hiç sevmem hiiç! :)

    YanıtlaSil
  2. yaeee uyuyolar mışıl mışıl masumlar tabe (:

    YanıtlaSil