3 Eylül 2013 Salı

ı hear your voice

dizi aleminde her ne kadar eskisi gibi efor sarf edemesek te kendi çapımızda takılıyoruz. bizde kararları abla kişisi veriyor ben ne var ne yok takip dahi etmiyorum o seçiyor ben de tam bi hazır yiyen olarak önüme geleni afiyetle yutuyorum. salonda ailecek takıldığımız için ancak aile bireyleri yattıktan sonra ya da kafamıza eserse izlediğimiz için çok ağır ilerliyor diziler. ben zaten önce kaç bölüm diye soruyorum, ey gidi eskiden diziler bitmesin isterdim, iki günlük keyfin tadı damağımda kalırdı şimdi öyle değil. burnumuz çok büyüdü beğenmez olduk. neyse, bu diziye sanırım ben tek başıma başlasaydım, yarıda bırakabilirdim. nedense çocuk ilk bölümlerde çok gözüme battı halbuki kendisini secret garden'da oldukça beğenmiştik ailecek (: öncelikle dizinin en önemli avantajı bence konusu, diğerlerine göre oldukça farklı bi nevi hukuk dizisi. hukuk dizisi ne demekse işte hep bi avukatlar, savcılar, mahkemeler, davalar felan.
dizinin konusu, kızımız(ablamız) bi arkadaşıyla (ki kendisi savcımız olmakta) bir cinayete şahit oluyor, hatta onun sayesinde küçük çocuk ta ölümden kurtuluyor.(ki bu çocuk da başrol) işte bu davanın mahkemesinde katil kişi (ki o da dizinin kötü karakteri)'nin suçlanması için tanık olmaları gerekiyor ama katil onları tehdit etmiştir, iki kız aralarında olan hırs nedeniyle birbirlerine gaza getirmişler ve hye soung, korksa da ifade verip adamı yakalatmıştır. belki onun da etkisiyle kendisi avukat oldu fakat başarısız, umursamaz sadece parasının peşinde. amacı kamu avukatı olmak artık nasıl başardıysa oldu bi şekilde yine aynı gidişattaydı fakat bürodaki diğer kamu avukatı (ki kendisi yine secret garden da aşık olduğum oska olmaktadır) onun düşüncelerinin değişmesinde çok etkili oldu.
karşısına çıkan ilk davada, eskiden beri onu arayan çocukcağız so ha ile karşılaşıyolar. hanım kızımız tanımıyor tabi. so ha, insanların gözlerinden akıllarını okuyabiliyor bu özelliği sayesinde jang hanıma yardımcı oluyor böylece arkadaşlıkları hırala gürele başlıyor. sonra bu ikilinin düşmanları hapisten çıkıyor ve bunların peşine düşüyor. işte asıl hikayede böyle başlamış oluyor. ölümler, kaçışlar, davalar bu süreçte bissürü saçmalıklar da oldu tabi ki, misal yaş farkı yaeee ne gereği var daha yakın olsunlar öf, bu koreliler neden illa yaşlı hatuna bebeleri layık görüyor ki anlamıyorum (gerçi benim işime geliyor).
diğer rollere gelirsem ikinci adamımız kwan woo, ay ben seni yerim, ben sıkı destekçisiydim, farklı bir kafada adamdı hem sevdim hem kızdım. savcı kızımız var kötü kız olarak başladı diziye ama sonra toparladı, iki kadının didişmesi hoştu. kötü adam katil kişi, aslında fena adam değildi ve rolünü çok iyi canlandırdı bence, işte neden katil olduğu anlatıldı, o süreç soru işaretleri bırakmadı akıllarda. üstat avukat ve sekreter vardı bi de yargıç var ki çok keyifliydiler. so ha'nın arkadaşları da ciciydi. ve jang hanımın annesi ahhh süper bir oyuncu, kesinlikle. aklıma başka bişi gelmedi, çok da karışık anlattım zati, neyse bu dizi ablamın dediğine göre çok beğenildi kendisi de benden daha çok beğendi. benim için ise ortalarda kaldı. dizi 18 bölüm ama gereksiz yere çok güzel 14,15 de toparlanabilirdi. yazıyı okumuycam yoksa silerim, öle işte bay (:
görseller: asianjunkie, seoulbeats, allkoreandrama, vimeo.com.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder