30 Ağustos 2013 Cuma

kalp


cevizin bana yaptığı sürpriz, hayat ta böyle bir güzellik yapsa ya, beklemedeyiz (:

27 Ağustos 2013 Salı

kayıp gül


kayıp gül, bir kaç yıl önce oldukça popüler olan bi kitaptı, ben de elime geçince bi baktım, bissürü alıntı, bissürü dile çevrilmiş, işte küçük prens vari felan denmiş, hmm ne kadaaa iddialı dedim bi de ben okuyum bari, eksik kalırım felan. ana karakterimiz diana, bu güzel, zengin ve başarılı olan kızımız çok sevdiği annesini kaybediyo, işte bunalımlar felan, bi gün kendisine annesinin ona bıraktığı mektuplar geliyo kapıya. önce okumuyo felan sonra yürüyüşe çıktığı parkta, bi dilenci ile karşılaşıyo, allahın işine bak sen artık fal ayağına buna mektupları okumasını söylüyo, kızımız da pek etkilendiği için okuyo tabi ki. işte mektuplarda bi kardeşi olduğunu ve onu bulmasını istiyo annesi, diana'da bunun peşine düşüyo. kardeşinin izini sürerken, yolu istanbula düşüyo, işte burda gül'ü duyabilmek felan fişman bana oldukça manasız gelen bişiler oluyo. hani küçük prens, martı nereee bu nere. diana'nın zeynep hanımla muhabbetleri az sıktı beni. ama işte hane kardeşi nerde nerde diye diye okudum, sonunda da oyh diye kaldım (: böle kişisel gelişim tarzında bi kitap diyebilirim, bence pek basit bi anlatım olmuş, şahsen beğenemedim ben böle şaşalı nasıl pazarlamışlar hayret (:

17 Ağustos 2013 Cumartesi

durum budur




Allah'ım zalimleri yerle bir etsin, çevirdikleri oyunlarda boğsun inşallah. kör olan, işine öyle gelen ülkeleri, siyasetçileri, insan olmayan insanları da gör yarebbim. zulüm altındaki masumları, sana sığınanları sen koru güzel allah'ım.

12 Ağustos 2013 Pazartesi

cerrah

ayh taslakta o kadar çok kitap yazısı varki bişi paylaşmıyoruz bunları paylaşayım bari. cerrah, tess gerritsen'in tıbbi gerilim romanlarından biri. pek sevdiğim gerilim, polisiyenin içine bi ton tıbbi terimler, doktorlar, aletler, kanlar son sürat giriyo. her kitapta olduğu gibi burda da oldukça psikopat bi herif hatta birkaç herif mevcut, ama arkadaşın taktiği ya da amacı oldukça farklı, işte sana ya neden ki dedirtiyo, merak ettiriyo adamı. cinayetler iki sene felan farklı yerlerde oluyomuş, aynı tarz fakat bostonda tekrarlanınca dava yeniden açılıyo, bu olay taklit cinayet mi yeni bir katil mi, ince detayları nasıl biliyorlar felan. polisler olayı araştırmaya başlayınca cerrahın elinden kurtulan doktor cordell'i de işin içine katıyolar. bu katilcağız da cordelli elinden kaçırdığı için çok pis kafayı takıyo bu hatuna. kadın doktor olunca işte olayın içine türlü ameliyatlar da giriyo, hastalar, hastaneler olaya dahil oluyo, şu kan değerinden şu hastalık ortaya çıkar gibi gereksiz bissürü bilgiyi de paylaşıyo yazar bizimle sağ olsun. katil yakınlarda dolandığı için tahmin etmeye çalışıyosunuz, zaten yazar şüpheli veriyo elinize, siz de acaba o mu lan diye diye okuyonuz kitabı işte. bi de polisler cephesi var, onların karakterleri, ilişkileri felan da güzel işlenmiş. ayh işte bi yanda cerrah bi yanda gerçek cerrah bi yanda da polisler hep bi koşturmaca hep bi gerilmece. bazı kısımlar sıkıcı olsa da genelde sürükleyiciydi. işte bazı ip uçları güzel çözüldü, bazı ayrıntılar ilginçti sonu ise bana göre oldukça basitti. genele yayarsam fena değildi diyebilirim.