11 Temmuz 2013 Perşembe

otuzu devirmek

başlık her ne kadar bu günlerimi yansıtsa da aslında bir kitap anlatacağımdır. kütüphanede yoğun bir şekilde kitap arayışındayken elime geldi kendisi. adını okuyunca zaten direk okumalıyım dedim. neden çünkü ben de otuzu devirmek üzereyim, belki de yazıyı yayınladığımda devirmiş bile olurum. mis gibi tam tamına otuz oluyorum kitaptaki anlatıcı beyimizin de otuz olmasına günler kalmış. nedense bi telaş almış beyefendiyi. kendisi çocukluğundan beri otuz olmanın hayalini kurarmış çok matah bişiymiş gibi. ama otuza yaklaşınca da böle bi yusuf yusuf olmaya başlamış, lan neyiz ne olcaz hesabına. kitap anlatıcının yani matt'in iç dünyasında kendisiyle hesaplaşmasıyla başlıyo bi nevi. aşk hayatındaki gelişme, iş hayatındaki değişikliklerle kendini bi anda memleketinde buluyo. ve eskiye dönüp, eski arkadaşları neydi ne oldu olayına giriyo. işte tekrar aile ile olma, arkadaşları arayıp bulma, toplaşmalar, eski anılar, aşklar, sırlar, hayaller. matt eskiye takılıp kalmış bi adam, bazı bağları koparıp atamamış, zaten kafası karışıktı bi de anı ile yani nostalji ile sevgiyi birbirine karıştırınca iyice allak bullak oldu dünyası. işte ben de keyifle o dünyaya misafir oldum. otuzu devirmek, aslında biraz da kişisel gelişim kitabı gibi, ben de aynı durumda olduğumdan kendimi de bol bol sorguladım. benim de çok çok arkadaşlarım oldu, keyifli anılarım. ama şimdi elimde hiç biri yok, bi ablam bi de esram var. bissürü arkadaşlıklar hiç oldu gitti. hepsi bi yerlere dağıldı. başa yine yalnızlık düştü. neyse kitap konuşuyodum öle işte hiç bir beklentimin olmadığı sadece adıyla beni çeken bi kitap oldu. otuzumu devirirken otuzu devirmek hoş oldu. otuz olanlara tavsiye edilebilir. hoş bir birliktelik (: ne çok otuz dedim di mi ama hala sevimli gelmiyo :ühü:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder