27 Temmuz 2013 Cumartesi

animelere devam


şuraya ramazanda kapalıyız yazısı assaydım daha iyiymiş. yazıları okudum ettim ama bi türlü yazamadım, şeytan bindi omzuma (: şöyle hayırlı ramazanlaaarrr bile diyemedim aha da bitti gitti. neyse geliş amacım animeciklerimi yazmak. ablayla dizi izleme çalışmalarımız devam ediyo ama pek başarılı olamıyoruz, burnumuz kalktı bi kere hiç bişi beğenmez olduk (: 
ilk anime, kuragehime prenses denizanası mıydı neydi la adı öle bişi işte, denizanasıyla ilgili olduğu kesin. hangi bloktu hatırlamıyorum ama bi yerde gördüydüm kısa olunca hmm şuna bakayım bari dedim. şimdi öncelikle animede beş tane evde kalmış kız var, aynı bennn (: burdan bi çekti beni tabi, işte pansiyon gibi bi yerde kalıyolar ve erkeklerin girmesi yasak tabe. kızımız tsukimi denizanalarına aşık, canı darlandımı gidip petşopun camına yapışıyo, bu beraber olmamaları gereken denizanaları bi akvaryuma koyulunca ölcek diye delleniyo ama kızda tiki hastalığı olduğu için iletişime geçemiyo elemanla, hemen imdadına acaip tiki görünüşlü çokkk güzel bi kız yardım ediyo, tsukimi de onu odasına davet ediyo felan, ama uyanınca bi de ne görsün kız gitmiş şukelaaa bi çocuk gelmiş yerine, bi türlü anlam veremedim ama oğlumuz kız kılığına giriyo, öle gezip tozuyo. ama çokkk datlı bi de ortalığı karıştıran abisi var işte kıskançlıklar, azcık aşklar felan, bi de en komiklerden şoför var yerink. ayh şiştim, yani kızların korkuları, çekinceleri, tepkileri, konuşmaları, değişimleri keyifli, eğlendirici, komik. ama yarım kaldı bence, belki ikinci sezonu düşündüler ama benim bildiğim yok, çünkü mangası devam etmiş. izlenebilir.


şimdiye kadar izlediğim animelerden death note hariç, sanırım hepsi böle çerez kıvamındaydı, biraz da değişik şeylere bakayım dediğimde işte en beğenilenleri araştırmaya başladım ve içlerinden another'ı seçtim. anime, gerçekten de ilginçti, konusu güzeldi, görüntüler güzel, çizimler, kuklalar harika. konuya gelince,çok eskiden orta okulda çok süper ötesi bi kız varmış ama ölmüş, arkadaşları da çok sevdiğinden hayatlarına o varmış gibi devam etmişler. artık o yüzden mi neden bi lanet gelmiş o sınıfa ve yıllar sonra bi şekilde sınıftan çocuklar ve yakınları ölmeye başlamış. oğlumuz, okula yeni gelmiştir ve sınıfta da misaki adında kimsenin muhatap olmadığı bi kız var, işte oğlumuz buna bulaşıyo, konuşmaya çalışıyo felan işler de öyle başlıyor. ölümler, kim öldürüyo, nasıl oluyo, ölü olan kim, lanet mi var nedir diye diye izletiyo kendini anime. ölümler felan hep bi değişik hep bi atraksiyon, özellikle son bölümlerini çok beğendim işler çözüldüğü için yani sonu var çözülüyo (: öle işte beğendim ben en azından kanlı manlı bişi yaaa. halaa çerez izleme niyetinde olmadığım için, arayışlarıma devam ettim ve itinayla kaçındığım vampire knight'ın kapısını çaldım. ilki bitti, ikinciyi de izleyince onu da anlatırım artık. o zaman öptüm.
görseller: yeppudaa ve fanpop.

4 yorum:

  1. ah senin animelerin... :) film öner yaa film istiyom ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son zamanlarda yazdıydım sanki, yakında yenileri eklerim (:

      Sil
  2. Kore dizileriyle haşir neşir biri oarak daha hiç anime izlemedim neden bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçükkene izlemişsindir illaki, benden tavsiyesi bi baksan devamı gelir bence(:

      Sil