3 Haziran 2013 Pazartesi

gündem

olay gezi parkı değil ki, keşke öyle olsa keşke gerçekten de ağaçlar için insanlar toplanmış olsa. belki başta öyleydi ama artık değil. en küçük olayı fırsat bilen provokatörler her yerde olduğu gibi burda da işin başına geçtiler. amaç eylemse yürüyüşle, oturmayla, konuşmayla hatta eğlenmeyle geçmeli. nedense bu hiç gerçekleşemiyo. bunun nedeni polisleri kışkırtanlar mı yoksa polisi derhal devreye sokanlar mı? hükümet olsaydım, açıkcası hiç tepki vermezdim, ne yaparlarsa yapsınlar en azından aha da bak haklıyız dedirtmezdim, daha ılımlı konuşur, gönül alırdım. evet güç belki orda devleti temsil eden polisin elinde oluyo ama nihayetinde onların işi bu. polisten, askerden nefret ediliyo, hükümete erişilemiyo kim var saldır polise. elbet iyi insan kötü insan olduğu gibi iyi polis kötü polis de var ancak eğer bir taraf polisten, askerden nefret edense benim diğer taraf olacağım kesin. çıkarcı, fitneci, fırsatçı insanlardan nefret ettiğim gibi politikacılardan da, medyadan da nefret ediyorum. ülkede öyle bir kesim var ki bi olay çıksa, bi yerlerde bomba patlasa, birileri ölse, lan bi kaç şehit olsa şöyle bi ülke karışsa oh diyecek. kesinlikle bu düşüncede insanlar var, ve bu insanlardan bi kısmı taksimde. haberlerde onlar bi yerleri yakarken söndürmeye çalışan eylemciler, yapmayın etmeyin diyenler de vardı. hah ben onları desteklerim işte. misal orda bin kişi varsa belki yüz tanesi bu işte samimi malesef. en büyük olumsuzluklardan biri gaz bombası, olmamalı neticede zararlı bişi, ordan geçen çocuğa da bi sokak hayvanına da zarar veriyo, başka bi çözüm bulunamaz mı  bulunmalı. en garipsediğim olaylardan biri de satılık medya işi. ben ve diğer insanlar farklı haberleri izleyip okuyoruz sanırım, zira ben hep hükümeti eleştiren, polislerin ayıplarını gösteren, eylemcilerin mağduriyetini vurgulayan haberler izliyorum kaç gündür, tıpkı önceki olaylarda olduğu gibi. olay bi de dış dünyaya yayıldı ki, zaten iyi şeyler haber olmaz ne zaman olumsuz bir durum varsa türkiye baş haberdir. en üzüldüğüm şey bu tür olayların bölücülerin, dış düşmanların ekmeğine yağ sürmesi. kafam almıyo bi türlü harbiden barış bu kadar mı zor, huzur bu kadar mı uzak. illa bi kesim rahatsız, mutsuz mu olmalı neden bütün olamıyoruz ki, demek ki kalben istemiyoruz, hep laf, herkes ben baş olayım benim istediğim gibi yaşasınlar derdinde. kimsenin barış, demokrasi, özgürlük umrunda değil.

8 yorum:

  1. ya tatlım bak eylemciler sağo sola küfür savuruyor hem halkı hem polisi kışkıtrtıyor.. kanunlar belli izinsiz yürüyüş yapamazsın.. yaptın sesini duyurdun artık yeter kaosa döndü ortalık.. beni bile kaç gündür taciz eden biri var niyetini açıkça ortaya koyuyor geri adım atmıcaz bu ülkeden sen ve gerici arkadaşların defolup gideceksiniz diyor.. insanları kışkırtıyorlar.. Başbakana hakaret içerikli yayın giriyorlar.. bence blog olarak bizim de tarafımızı belli etmemiz gerek.. daha geçen bi arkadaşım onları savunuyordum ama evden çıkarken hakaret etmişler sırf milleti kışkırtmak huzur ortamını bozmak için bunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte dediğim gibi muhakkak iyi niyetli olanlar da var fakat arada kaynayıp gittiler bence. tabi ki herkesi memnun etmek mümkün değil, her şey doğru da değil olamaz da zaten politika bu, malesef oturduğumuz yerden ahkam kesmeye benzemiyor. ama tepkiler daha düzgün verilmeli, tabi ki tepkiye tepki de düzgün olmalı,işte hep lafta kalıyo bunlar. ben de gericiyim (: ama türküm kimse kusura bakmasın, uzun zaman buralardayız (:

      Sil
  2. ben iki gündür divitırı açmıyorum haber izlmiyorum sinirlerim bozuluyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahtan blog harici sosyal medyayla alakam yok pek, haberlerden kaçılmıyo ki,kısa zamanda en uygun şekilde düzelir inşallah.

      Sil
  3. dediğin gibi asıl mesele ortada 'iyi insan ve kötü insan' olduğunu anlamakta.. bu sıkıntılı zamanlarda bile (gerçi herzaman olan şey!) insanları hemen şucu-bucu diye genelleyip, olayları içinden çıkılmaz hale getirenler, ortalığı karıştıranlar var..
    dönüp halimize bakıtıkça 'yazık' tan başka birşey çıkmıyor ağzımdan..

    YanıtlaSil
  4. bu mevzu hakkında konuşmasak yokmuş gibi davransak olmuyor mu :(

    YanıtlaSil