17 Mayıs 2013 Cuma

cheongdamdong alice



üzerimizde kara kara bulutlar varkene insanın pek yazası da olmuyor. kitaplar bi yandan birikti yazmadığım diziler var. en iyisi ve kolayı dizi. bi süredir dizi izlemiyorum zaten biraz film biraz da anime. köyde olduğum için burada pek dizi olayına giremiyoruz, canımız da istemiyo zannımca. neyse geleyim son izlediklerimden biri olan alice 'i anlatmaya. başrolümüz pek sevdiğim hanım kızımız moon geun, oğlumuz da park shı. çoğu dizide olduğu gibi burda da fakir, ezik bir adet hatun, yakışıklı, zengin, başarılı, akıllı olan da bir oğlumuz var. nedir bu dizilerde kadınların çektiği be. moon'cuk tasarımcı olma aşkıyla yanıp tutuşan, işsiz bir genç kız, inişli çıkışlı bir de ilişkisi var ki ne acılar çekti yazık. park da zamanında yediği kazık nedeniyle intikam uğruna koreye geri dönüp büyük bir şirketin başına geçiyor, hep şanslılar arkadaş. park'çık intikam için türlü planlar, programlar yapar. bu işlerle uğraşırken de karşısına moon hatun çıkar, yanlış anlamalar olur, nedendir bilmem kendini tanıtmaz, sekreter olarak tanır kızımız onu. bir şekilde kız işe girer ki buna sebep olan tee okuldan takıntılı olduğu ve hoşlaşmadığı kız arkadaşıdır. ve böylece ortak nokta kurulmuş olur iki başrol arasında. moon, sefil hayatına son vermek için sosyeteye girmeye karar verir ve akıl hocası da arkadaşı olur böylece olaylar başlar, işler karışır.

dizinin ilk bölümleri pek güzeldi, eğlenceliydi. özellikle parkın karakteri çok şapşal çok tatlıydı, ne zamanki adam ciddileşti işin tadı kaçtı. sonraki bölümler sıradan bir dizi seyrindeydi. her zamanki şaçmalıklardan da güzelliklerden de vardı işte. izlenebilecekler listesine alınabilir gibi. diziden de oyunculardan da senaryodan da güzel olan şey müziği. hele de sözleri oy oy. işin içinde k.will olunca pek de şaşırtıcı olmasa gerek. severek, bayılarak, ağlayarak dinliyorum. nedense bi türlü türkçe alt yazılı yükleyemedim, merak eden olursa bakar artık ki baksın bence (: bu yazı da ne uğraştırdı beni, bi türlü video yükleyemedim, yazı kısmı düzelmedi gitti, anam bi uğursuzluk var uğursuzluk.


görseller: yeppudaa.


4 yorum:

  1. Yorumlarımız aynı :)
    Beni animeye sen alıştırdın heyy :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahe ne mutlu bana
      anime gibisi yok (:

      Sil
  2. alice hakkında hep benzer şeyler okuyorum ve hiç karar veremyiorum izlemeli mi izlememeli mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ne izle derim ne izleme
      büyük sorumluluk (:

      Sil