20 Nisan 2013 Cumartesi

that winter, the wind blows

şöyle bi baktım da bir ay olmuş dizi yazmayalı, hem diziler hem kitaplar birikti aslında. ama ben en son izlediğim diziyi yani that winter, the wind blows'ı anlatam üzerimdeki etkisi gitmeden. bu diziyi yine abladan almıştım başka dizilerle, hangisini izlesem diye düşünürken kadroyu görür görmez bunu izlemeye karar kıldım. çünkü bence song hye gördüğüm en güzel koreli belki de dünyalı (: kafamda acep estetikli mi gibi deli sorular var ama bilmek istemiyorum, hayal kırıklığı olmasın diye. hatun yaşlandıkça güzelleşiyo bildiğin bebek olup çıkmış yahu, hayran olmamak elde değil. valla her gördüğümde bu kadın adamı lezbiyen yapar diyorum yani o derece. kadına sulandığım yeter, işin bi de jo in seong tarafı var ki allah allah. ki ilk kez bu dizide tanıdım kedisini. diziyi izlerken adamı gördüğüm her an aha da jang geun dedim onun hafif yaşlanmış hali, ben çok benzettim tıpkısı gibi geldi bana belki sadece bana gelmiştir (: dizinin her haliyle dram olduğu belliydi olsun değer dedim izledim. 

öncelikle dizi dünyalar güzeli kızımızın kör olduğu gerçeğiyle bize ilk tokatı atıyo. bi umut devam ediyoruz. oh young (kızımız) babası ölmek üzere olduğundan abisini bulmak için peşine düşer. abisinin yaşadığı yere gider, ne tesadüftür ki abisin en yakın arkadaşı onunla aynı ada sahiptir. orda ilk kez karşılaşırlar, ona arkadaşı olduğunu söyler, abisinin yazmış olduğu mektubu okur felan ama bizim büyük kumarbaz olan oh soo'nun (oğlumuz) peşinde polisler vardır onlardan kaçması gerekir ve kaçmaya başlar tam o anda bişi olur öyle ki kilit noktası yazmıycam izlemeyenler için. tabi yakalanır, bunun şirret bi sevgilisi var adamın başını belaya sokup hapse attırır pis kaltak ve sanırım bir yıl hapiste kalır. çıktıktan sonra adam elinde avucunda olan her şeyi kaybetmiş olarak buluyo kendini, yanında ölmüş olan eski sevgilisinin kız kardeşi (answer me'deki kız) ki yazmaktadır resmen eski enişteye, bi de kim bum olan şekerciğimiz vardır. oh young'un babası ölür kız sekreter diye adlandırılan, bakıcısı, babasının yavuklusu olan ve onu büyüten kadınla bi başına kalır, kadının iyi mi kötü mü olduğunu anlayamadım gitti fakat zerre sevmedim ve yoğun nefret besledim kendisine. şirketin avukatı düştü abisin peşine hane bulalım da kızın yanında olsun destek olsun babında ve gider kapısına oh soo ile karşılaşır, bizim oh soo nedense gereçeği söylemez, başı dertte ve çok fazla paraya ihtiyacı var bu yalanı kullanarak paraya ulaşmak için abi olduğunu iddia eder ve yerleşir kızın yanına. ve ekşınnn (:

kız başlarda uzak kalıp, bissürü çektirse de sonra yakınlaşırlar. işte en güzel bölümler buralar, kız abisi sanar ama abi değildir, ee erkek sonuçta bi de hatun afet olunca gel de aşık olma. kız da hoşlanıyo ama abisi oyh çok tuhaf tabe, kendini uzak tutmaya çalışmaları, oğlumuzun aşk acısı. işte böyle olaylar karışır karışır. özellikle son bölümleri kalbim ağzımda izledim. çok sevdim ben diziyi, oyuncuları, senaryoyu. farklı bi konusu vardı, tabe tonla saçmalık ta vardı ama işte tuz, biber olayı. süper oyunculuk vardı bence, abimiz döktürmüş kızımız da iyiydi. hala bi yerlerde rastlayınca içim cız ediyo, kıymetlilerimden oldu dizi. (: aklımda çok hoş anılar bıraktı dizi, zil detayı, beraber pamuk şekeri yemeleri, karda yuvarlanmaları, ellerini ısıtması, kapıda beklemeleri, trenin önünden aldığı sahne, uyurken öpmek isteyip öpememesi sonra öpmesi, beraber uyumaları, pasta yapmaları oyh (: ayrıca adam çok karizmatik hisleniyo arkadaş. daha neler neler. izleyin, izlettirin. bi de ost ları çok güzeldi, ben pek dikkat etmem aslında ama son zamanlarda dikkat eder oldum.
görseller: yeppudaa. com

8 yorum:

  1. Bu diziyi cok merak ediyordum biri yazsada bi baksam diyodu m:)) cok iyi geldi oyuzden. Hatun hakkaten cok guzel eee hyun bin oppamin sevgilisiydi :p gerci ayrildilar ama olsun torpilli benden hala:d jonumuzude kesinlikle bende benzettim hatta o sanmistim afislerde:d
    Cok tsklerr yorum icin**

    YanıtlaSil
  2. aha benzeten biri daha çok mutlu oldum bak, ablama sorsan benzemiyo hıh, hiç sorma ya nasıl ayrıldılar yazık oldu, iki güzel insan bebeklerini hayal bile edemem. ben çok iyi anlatamadım ipucu olmasın diye daha da güzel, muhakkak izle diyorum, ben teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  3. ahaha lan çarpıştık aynı gün aynı diziyi anlatıp dur ipucu olmasın die bişey yazmadın allahtan anlatmışın lan her boku en güzel tarafından ailecek seviyoruz seni (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yooo aynı anda bu diziden bahsederek beni kandıramazsınız!dünya yeterince hüzün dolu iken birde dizilere ağlamak istemiyorum:)

      Sil
    2. yahu sen izle, güzel hüzünler bunlar (:

      Sil
  4. yürü git nere anlattım o kada kastım yazarkene
    bilmukabele uğurlu momolim (:

    YanıtlaSil
  5. ben seviyorum dramaları ama grubumuz uzak duruyor. yine de merak ettim. ve bence kadın da estetik vardır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen uyma onlara izle mis gibin, estetikli olsa da en güzel o bence (:

      Sil