4 Nisan 2013 Perşembe

sisters kardeşler

köye ani çıkışımız nedeniyle kitapsız kalmıştım ki, abla ile kardeşin çarşıya inmesi gerekti. ben de olmaz ama kütüphaneye gidip kitap alın dedim. banka işleri vardı hiç yetiştirirler diye düşünmedim ya da faruk istemeyebilirdi. ama iki kitap getirdiler bana üstelik de kardeş seçmiş. ben, sisters kardeşleri tercih ettim. ödüllü felan bir kitapmış kendisi. öncelikle kapağı pek hoş buldum. kapaktaki alıntılar da etkileyiciydi. iki psikopat kiralık katil, birbirinden farklı iki kardeş mevcut kitapta. bize hikayeyi kardeşlerden daha sakin daha pasif daha vicdanlı daha hüzünlü olan eli anlatmakta. charlie ise daha bir lider daha bir kararlı daha bir vahşi. kardeşlerimiz etrafa da nam salmış kendilerinden korkulan serseri, avare, katil tipler. kitap aslında western tarzında bir roman. okurken hayalimde hep iki kovboy canlandırdım ben. sisters kardeşlere yeni bir görev verilmiştir ve yerine getirilmelidir. kardeşler bunun için yola düşerler ve serüven başlar. eli içinde bir savaş vermektedir, bu işleri bırakıp başka bir yol çizmek istemektedir kendine, eli bu kafa, ruh karışıklığını öyle güzel anlatıyo ki bize, kitap akıp gidiyo. başroller kiralık katil olunca işin içinde pek çok ölüm, kan, vahşet var fakat diğer yandan deli bir hüzün, tuhaf bir vicdan var. işleri adam öldürmekken yaralanan ve işe yaramayan atına kıyamayan bir adam var kitapta. iki kardeşin ilişkisi, karakterlerinin farklılığı, aralarındaki çekişme ve alttan alttan kendini hissettiren sevgi çok güzel işlenmiş yazar tarafından. öldürmek için yola çıktıkları adamın tarafına geçen, onu sevebilen insan bunlar. farklı, sürükleyici, pek hüzünlü, keyifli bir kitap, kesinlikle beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder