5 Nisan 2013 Cuma

içi sıkılan bübü

içim sıkılıyor blok. içim bi acaip, ruhum bi tuhaf. huzurun zerresi yok bünyemde. yine depresyonun ellerine bıraktım kendimi bi kaç gündür. tam olarak neye darlandığım da meçhul. deli gibi geçip giden zamana mı kızayım, elimden bi halt gelmemesine mi, belki iş zamanı geliyor ondandır belki yalnızlıktandır belki de aşksızlıktandır. belki de hepsi birden üstüme gelince bünyeye fazla doz etkisi yaptı. aynı şeyleri mırıldanmaktan da gına geldi, bişi değiştiği yok değişeceği de yok. sabahtan beri çarpıntım vardı bi yandan da ellerim, kollarım uyuşmuş gibi kötü haber alcakmışım ondanmış. kardeş kaza yapmış, ilk kazası, neyseki bişi yok. ama onun korkusunu, heycanını hissettim. ne kadar büyüse de o hala küçük hala bebek benim için. onu kalbime sokup orda saklayasım var, bişi olmasın diye. gerçi ablam da bana çok minikmiş gibi geliyo, sanki ben onun ablasıymışım gibi hissediyorum, onu da kendime yapıştırasım var hiç ayrılmayalım diye. işte böyle acaip hisliyim bugün blok, bol bol ağladım da uyuşukluğum geçti şükür. anlatcak kimse olmadığından kafanı şişirdim hakkını helal et (: arkadaş bebişiyle rizeye geliyo onu görünce geçer gider depresyon, sonrası da kısmet artık.
aha da şarkısı her ne kadar umutsuz olsam da umut iyidir iyi.


2 yorum:

  1. Ebenin zurnasi hop hop atla patla gecen zamanin kafasina vur sonra bide ustune bas ardindan bi tekmw cak ve hayata gol at lan [amin] opcuk

    YanıtlaSil
  2. deli manyak seni, sen bi gol at söz ben iki tane atcam (:

    YanıtlaSil