7 Nisan 2013 Pazar

filmcikler


öncelikle bi anaaaa demek istiyorum film yazısı yazmayalı öle çok olmuş ki zati unuttum izlediklerimi, aklımda kalanları yazayım bari de eksik kalmayayım (: uyarı: sarangni'den bakacağım için sadece kore içeriklidir. tabi ki izleme sırası şaşmış bi şekilde anlatayım azcık azcık. öncelikle son izlediklerimden biri olan masquerade- gwanghae bişi bişi diye uzunca bi adı var. çok çok sevgili abimiz lee byung'un filmi ya da byung lee artık nasısa hep karıştırıyorum zira. önceki dizi ve filmlerinden açık bi şekilde aşık olduğum adamın filmi olur da izlenmez mi, ohh keyfi bile sürülür. filmde bi kral bi de soytarı var ne ilginçtir ki bunlar ikiz gibi bildiğin aynı adam, bari kardeş çıkaydılar orası saçma oldu bak. kral çok zevkine, sefasına düşkün bi adam sırf kaçamak yapmak için yerine birini arıyo ve pıtırcık soytarı ile yolları kesişiyo, bir iki kralın yerine geçerken kral sen zehirlen, mecburen soytarımız kral oluyo, ee kendisi de halktan geldiği için pek cici kral oluyo, sonra da işte tamam mı devam mı diye gidiyo film. yakışıklı kralımızın yanına bi de pek sevdiğim dunya'yı da koymuşlar onla da aşk meş işlerine bakıyo ohoo daha ne olsun. üstelik saray kültürü felan da öğretiyo bak, kral nası tuvaletini yapar gibisinden (: bence pek keyifli, eğlenmelik, izlenmelik bi film.


başka bi film de mother mesela, bunu izleyeli çok çok oluyo, abla izliyodu köyde ben de kitap mı ne okuyodum güya acıklı diye izlemiycem ama göz ucuyla baka baka filmi izledim bildiğin. mother, won bin filmi. won bin burda zihinsel problemleri olan bi genç, ama nası ezik nası kıyamam kıyamam bişi. bunun bi de annesi var ki amanın. film de bi kız ölüyo, işte orda bulunan delil melil bişiler ihale bizim çocuğa kalıyo. annesi ise tüm gücüyle çocuğunu ordan kurtarmaya çalışıyo, bu yolda yapmadığı, yapamadığı yok. film bi annenin savaşını anlatıyo, haklı mı haksız mı? oldukça duygusal bi film, annelik nası bişi lan böle dedirtiyo insana. teyze hanım da müthiş bi oyuncu, won bin de döktürmüş resmen, o kuul, karizmatik adamdan eser kalmamış. izlenmesi gereken bi film gibi gibi.


sonra all about my wife var. bu filmi nabrutun bloğunda görmüş te merak listeme eklemiştim. üç oyuncu daha önce izlediğim, bildiğim üstüne de beğendiğim oyuncular. film konusu itibariyle aslında komedi tarzında ama öle güldüm mü desem belki bi iki kere hihi yapmışımdır. işte kafası acaip karışık, bunalım, acaip bi kadın var, bu kadından iyice sıkılmış bi koca ve karısını boşamak için tutulan çapkın bi adam var. kadının gariplikleri, bütün kadınları kapısında köle eden adamı hiç tınlamaması, kendini keşfi, adını duyurması felan anlatılıyo. filmin en çok başlarını yani tanışma, aşık olma kısımlarını sevdim bol bol ayh dedirtti. onun haricin de izlenebilecek ama bayılınmayacak bi film olarak kaldı bende.


yeonghwanun yeonghwada-rough cut, isme gel, kaba kurguymuş sanırım türkçesi. başroller pek çok hatun kişisinin ayılıp bayıldığı so ji ve kang ji hwan olunca pek üzerinde düşünmeye gerek yok gibi. bu filmi abla seçmişti izleyek diye ben de her zamanki gibi olur demiştim. filmin konusuna gelince, so ji mafyaya bulaşmış bi kişiliktir ama içten içe aktör olmak istiyi ne yapsın garibim, şimdi unuttum bi şekilde gerçekten de oyuncu olan diğer abiyle karşılaşıyo. ikinci abimiz de acaip atarlı sette önüne geleni döven biri, bi film yapmaya çalışıyo ama kimse bunla çalışmak istemiyo bu da azimli banane illa da yapcam diyo, gerçekten de mafyatik olan adama gel beraber şey edelim diyo, zaten oyuncu olma aşkıyla yanan so ji de tağam olur ama gerçekten dövüşcez diyo, işte böle birbirleriyle bol bol dövüşerek film izletile bize. öle sadece dövüş filmi değil işte düşündürten cinsten (nası oluyosa o). ben filme aşık olmadım ama so ji'nin karizması yeter diyorum. son olarak senaryo kim ki duk'ın az da entel film yane (:


son izlediğim film ise a werewolf boy. bu kurt filmi böle cebinize koyup arada çıkarıp sevme isteği uyandıran joong ki'ye ait. sen nasıl bir insan evladısın yavrum? benden iki yaş küçük olduğu için dilediğimce sarkabilirim bence. üç, dört olunca az utanıyom (: neyse pek şukela olan bu oğlumuz aslında kurttan bozma bi insancıktır, insan demeye dilim gitmiyo bi türlü (: başrol kızımız ve ailesi yeni bi eve taşınıyo, bizim kurtçuk ta bunların ahırda kalıyo, garibim açlıktan ölünce mi artık nedir piyasaya çıkmaya karar veriyo. tabi bildiğin insan görünümünde sadece sefil bi hali var, çok iyi niyetli olan annemiz evini, barkını açıyo çocuğa, böylece beraber yaşamaya başlıyolar. artık nası oluyosa bizim kız şüpheleniyo mu ya da içinden mi geliyosa nedir köpek eğitir gibi kurtçuğu eğitmeye başlıyor. işte buralar çok cicik cicik. kızın aferin demek için başını okşaması, sevimli kurtumuzun başını okşatmak istemesi ayh. neyse muhakkak bi kötü adam olcak ya ha işte kızın taliplisi olan bi çocuk da filmin kötü adamını oynuyo, niyeyse takıyo kafayı garip kurtumuza, bok şey. kurtçuğumuz neticede bi kurt, kıza zarar gelince bi delleniyo bağlıyo kurt adama, işte polisler felan bunu incelemeye alıyolar, meğersem bu bi deney şeysiymiş felan. kötü adam bunu kandırıyo felan başına türlü belalar açıyo, işte bişiler oluyo pek anlatmıyım bari ipucu olmasın. ben bol bol ağladım, senaristlere küfürler uçurdum diyim okuyan anlasın (: basit bi film olmakla beraber beğendiğim, pişman olmadığım bi filmdir. şimdilik benden bu kadar.
görseller: www.yeppudaa.com.

2 yorum:

  1. son filmin yazısını okumadım çünkü şimdi onu izleyeceğim.
    ilk filmin ismini merak ediyorum :)sen anladın onu:)))
    all about ise dediğin gibi replikleri için izlemeye değer bir filmidi ama o kadar işte:(

    YanıtlaSil
  2. izle bakalım sen ne düşünceksin,
    aman isimler zaten burdan oraya yol olur o derece (:

    YanıtlaSil