29 Nisan 2013 Pazartesi

ben kader diyim sen şans


hani bazı insanlar için denir ya ne bahtsız lan, hah işte ben onlardanım hatta ailem de onlardan. artık kalıtımsal mıdır nedir anlamış değilim. bizim şans babadan yadigar. her zaman yarın geçecek yarın daha güzel olacak diye beklerken, umut ederken dünü mumla arar oluyoruz. başımızda türlü aksilikler, belalar, uğursuzluklar burdan size ya bi gidin allah aşkına demek istiyorum. evren sana mesaj gönderiyorum açık açık bi huzur ver, az da biz gülek. kesinlikle isyan etmiyorum da işte eşiğine yaklaşıyorum diye korkuyorum. bi insanın hayatında hiç mi şans faktörü olmaz, bişi de kendiliğinden oluvermez, anaaa ne kada şanslıyım bugün demez. valla ben dedim mi hatırlamıyorum, olduysa da minnacıktır ha. bazıları okul hayatında şanslıdır bazısı işte güçte, aşk meşk te var pek tabi. bi de kendime bakıyorum yok anam, okuduk ettik ama bi bok olamadık, aşkın ne olduğunu unuttuk. yani ya sıfır şans bi insanım ya da kaderim hep viraj anasını satayım. tam gazlıycaz al sana bi dönme düşür vitesi bas frene. hadi ben böyleyim de aileden birisi çıksa böle pırıl pırıl ama yok, çok eziğiz lan biz. son zamanlarda iyi, güzel şeylere çok pis ihtiyacımız var, tüm kalbimle lütfen diyorum. ilerde bi gün bu yazıyı okuyup kendime kıçımla gülmek istiyorum, o derece dönsün kaderimiz yani.
görsel: wallpaper-desktop.ru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder