28 Mart 2013 Perşembe

günler geçiii

deprosyanda mıyım, tembel miyim ? bişi var ama çözemiyorum. köyden geldikten sonra bi kaç gün yataktan çıkmadım sayılır. bi migren bi karın ağrısı zapladım durdum. ağrım yoksa bitkinliğim var, kafamı yastıktan kaldırasım yok. bu durumdan en çok annem nefret ediyo tabi, beni yatarken görünce çok kötü oluyomuş hanım (: dün kendime geldim hafiften, sonra da öğrencim geldi. ders verdiğim bi bebe var, tabi ki profesyonel olarak değil yani para almıyorum (: herkes bişiler olmak ister ya ben sadece öğretmen olmak istemişimdir hem de sebilikten beri. ama kısmet olmadı, zaten akademik kariyeri de sadece hoca olabilmek için tercih etmiştim o da yalan oldu. gerçi iki kez vekil öğretmenlik yaparak heveslik aldım ama onun da tadı damağımda kaldı. bişi anlatmayı, öğretmeyi, paylaşmayı seviyorum. ünide arkadaşlara sınav zamanı konuları hep anlatırdım, hem onlar anlardı hem ben pekiştirirdim, en iyi çalışma yöntemidir. evde de ders çalışırken ayna karşısında ders anlatır gibi yapardım kendi kendime (: ahh ahh şimdi soru bile çözemiyorum bi darlık bi darlık, o derece bıkmışım. kızımız aklı beş karış havada cinsinden, bi ingilizce çalışmak istiyo bi matematik bi türkçe, oysaki benden matematik için yardım istemiştiler neyse en azından bir işe yaradığımı hissediyorum. 
 
bugün fabrika için evrak işleri vardı, diplomam lazımdı ablaya inşallah para alıcam (: o yüzden buluştuk kardeşlerle, gelmişken haytayı da veterinere getirdiler. zaten kızgınlık döneminde olduğu için çok mutsuz (: bi de üstüne bissürü ilk yaşadı kendisi, ilk kez arabaya bindiği için korktu, arabadan inmedi aldım kucağıma, doğru doktora. ama çok akıllıydı oğlumuz, iki iğne oldu sesini çıkarmadı. sekiz kilo olmuş eşek herif. tasmasını da aldık, bağladık bi güzel. ama gelmiyo bi türlü yapıştı yere kerata. mideler için lahmacun söyledik, sahilde yemek için. arayı değerlendirmek için kütüphaneye gidelim dedik kitapları iade etmek ve yenisi almak için. onu da çıkardım aradan. sonra biraz biraz alıştı hayta ama çok afalladı. ilk kez kalabalık görüyo tabi (: epeyi popüler oldu, ilgi çekti. arabaya kendi inip binmeye bile başladı, hemen kapıyo olayı. sonra sahile gittik ki hava birden kapadı bi rüzgar felan, yediğimizden hiç bişi anlamadık, yarısını dışarda yarısı arabada bişiler ettik. abla bi de doktor işi sıkıştırmıştı araya onu bile halletti. en son da alışveriş yaparak günü tamamladık. arka koltukta hayta ile bol bol aşk yaşadım, istemeyerek de olsa ayrıldım onlardan.
bkz: entel hayta (:

6 yorum:

  1. Hep gibta ederim birseyler öğretmeyi sevenlere ;) ben hiç sevemedim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım biraz sabırlı olmak gerekiyor, şimdi düşündüm de ben pek sabırlı değilimdir ilginç bak.

      Sil
  2. çok tatlı bir şey ya bakışa bak :)

    YanıtlaSil
  3. kendisi pek hüzünlüydü o gün (:

    YanıtlaSil