25 Mart 2013 Pazartesi

flower boy'um (:

ne zamandır dizi yazmadığımı fark ettim. bu diziyi izleyeli belki de iki ay olmuştur. yine bloglarda beğenildiğine rastlamıştım. abla geldiğinde izlemek için indirip beklemeye aldım. neyse bi gün açtık açar açmaz ben aşık oldum (: fakat dizi bizi özellikle de ablamı hiç çekmedi izlememe kararı aldık. ama sonra nasıl olduysa ben çok önemli bi detay fark ettim sırf o kısmı izlemek için açtım ve sonra aşkım için diziyi tamamladım. izlemeyen varsa burayı okumasın. yahu ben adama aşık oldum lan adam başrol sen kalk adamı öldür. izlerken de diyoduk yaa hep bunu gösteriyo diğer çocuk başrol değil mi diye, afişlerde çocuk yok bile o derece dikkatliymişim ben. sırf nasıl öldü diye merakımdan baktım, sonra da belki gösterir belki bahseder diye diye izledim diziyi (:
 
birbirinden serseri delikanlılarımız kendileri çalıp söylemektedir bi de grupları var  eye candy. bu çocukları nası olduysa zengin bebelerin okuduğu bir okula gönderirler, bkz: pis yedili. ne ilginçtir ki bu okulda da bir grup vardır ve bunlar bi çekişme içine girerler. sırf bu mallar yüzünden olan benim aşkıma olur, o bebeği 16 bölüm izlemek varken 2 bölüm izleyebildim. her zamanki gibi bu bebe nerden nerden diyip durunca baktığımda gördüm ki filmini izlemişiz ama ne alaka adam burda afeti devran olmuş, of dertlendim yine. işin içine bi de kız girdi işte biri benim diğeri benim bu grupların çekişmelerini izledik bi de ünlü oldu bunlar, işler karıştı. harika dostlukları varken pürüzler çıkmaya başladı ve kopmalar oldu. her ne kadar grup dağılsa da  yine de birbirlerini kaybetmediler. işte dizi bize bu pek yakışıklı delikanlıları anlatıyo. bu sung joon kişisini daha önce izlemiştim iki dizide güzelim çocuğu ne kada betleştirmişler. onun haricinde hepsi lokumdu şahsen, yine kardeş yaştakilere asıldığım için vicdanım sızladı bak. lafın kısası çocuklar haricinde oldukça boş bi dizi, iki bölümle de kalsaydım olurmuş, tipik liseli dizisi derim ve giderim.
görseller: rybka.soup.io ve yeppudaa.com.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder