5 Şubat 2013 Salı

sıra kimde (ben de bilmiyorum valla)

yazmayınca okuduklarım birikti epeycene, nedense yazamadım bi türlü. bi iki ay önce A101'de kitaplar sudan ucuzdu, türleri hep gerilim, polisiyeydi fakat ya bitmişti ya çeşit azdı ben de dört tane alabildim. işte onlardan biri george woods/ sıra kimde. ben kitap seçerken kesinlikle arkasını okurum, yazarlar ya da gazeteler ne yorum yapmış ya da nasıl bi alıntıya yer vermiş, asla içinden açıp okumam, mesela ablam içinden her hangi bi sayfayı okuyarak karar verir. her neyse, bu kitabında arka kapağında stephen king'in jüri üyesi olduğu bi ödülü kazanmış olduğu ve türünün en iyi korku ve fantazi öykülerini birleştirdiği yazıyodu ayrıca dünyada korku sevenler arasında hit olmuşmuş ben de bunu okuyunca hemen karar verdim pek tabi. gel gelelim ben değil korkmak, korkunun nasıl bi duygu olduğunu bile unuttum, hayır gerilmedim bile. ya arka kapak tamamen başka bi kitaba ait ya da içindekiler yanlış, gerçekten bi anlam veremedim. içinde on hikaye var neydiler nasıldılar derseniz inanın hatırlamıyorum bile. ben ata parası adlı hikayeyi sevdim, öbür taraftaki hayatla ilgiliydi. yazarın kitapla hiç bi ilgisini çözemedim, önce en azından hikayelerden birinin ona ait olduğunu sandım ama değildi belki bir araya getirendir ama öyle bişi de belirtilmemiş, garipsedim. işin doğrusu kısa hikayelerin olduğu kitapları da pek sevmem, bu da öyle çıkıp ta vaad ettiği hiçbişiyi göremeyince benim için vasat ötesi olarak kaldı bu kitap. kapağı gören de ohh kana doyacağım sanır püffff.

2 yorum: