15 Şubat 2013 Cuma

örümcek

polisiye haricinde bişi okumuyorum la resmen, diğer okuduklarım ise elimde sürünüyo.  o kadar da şikayetçi değilim, okuduğum sürece sorun yok benim için, bu zevkimi sonlandırıcak bi kitap elime geçene kadar devam (: sanırım bi aydır kütüphaneye gitmedim, elimdekilerden okudum anlatacağım kitap ise  kütüphaneden aldığım son kitap okuyalı epeycene oldu, yazısını yazamadım bi türlü. kitabımız; mıchael morley/örümcek. bissürü polisiye okuyorum ama zor beğeniyorum, bu kitap beklentilerimi karşılayanlardan. örümcekte katilimiz yani örümcek, önceden belli yani burda katilin kim olduğunu bulmaya değil onu yakalamaya çalışıyoruz. sevimsiz örümceğimiz, bir seri katildir ve uzunca bir zamandır bu işi yapmaktadır kendisine black river katili denmektedir, bu davaya sittin sene önce bakan polisimiz ise jack. pek sevgili polisimiz bir gün artık dayanamaz ve pes eder, bu ona emeklilik yolunu açar ve ailesiyle italyaya yerleşir. o katili bıraktı ama örümcek onu bırakmadı, katil tekrar ortaya çıkınca jackten yardım istediler, katilin de istediği tam buydu. öyle cinayetler işledi ki iyice akılları bulandırdı bi amerika bi italya gittik geldik ve jack'i hiç beklemediği bi şekilde köşeye sıkıştırmayı başardı, peki sonra ne oldu? neyse bu da bi katil polis kovalamacası. ben aslında katilin kimliğini merak ederim hep ve bu içerikteki kitaplar daha çok ilgimi çeker. ama bu kitapta onu pek hissetmedim. epeycene de kalın bi kitaptı ama sıkmadan, güzelce anlatmış amca. aklınızda soru işareti bırakmamış (ki nefret ederim). benden geçer not aldı kısaca. yazar kitabı hazırlarken gerçek seri katillerle görüşmüş, onlarla konuşmuş hatta onları anlamış. en etkilendiğim bölüm ise kısa bi görüşmenin anlatılmış  olduğu arka kısım. benim kitaplarda okuduğum, filmlerde izlediklerim gerçek, o işkenceler gerçekten yapılabiliyo, tabiki bunu biliyorum ama okuyunca dank ediyo tekrar ve tüyler diken diken. ölmek hiçbişidir sanrım işkencenin karşısında.
not: arka fon nasıl harika olmuş kapakla (:

2 yorum:

  1. benim de polisiyeyle aram yok. anca ahmet ümit :D

    YanıtlaSil
  2. bana da ahmet ümit okumak nasip olmadı bi türlü
    sultanı öldürmeği merak ediyorum.

    YanıtlaSil