13 Şubat 2013 Çarşamba

maç günü

pazar günü yine rizespor'un maçına gittik. maç kadromuz; abla, emre, burak, faruk ve sevgilisi idi. kardeşler arabayla gelmişti, hepimiz doluştuk bi güzel arabaya düştük stadın yollarına. bizim maçı izlediğimiz tribün aile için ve beş milyon diğer yerler ise bi milyon, hem bu farka kızdığımız için (kadınlara bedava olmalı bence kaç kişi gidiyok ki zati) hem de çoğu insan beleş girdiği için biz de şansımızı denemek istedik. altı kişiydik yani altı bilet lazım ama kardeş üç tane aldı, iki kişilik grup haline geçicez ki görevli harbiden hiç bişi demedi, ama yanlışlıkla bi bileti daha yırttı (bileti okutup ta kapı açılıyo, lanet şeyin bi adı var ama bi türlü aklıma gelmedi bu gece uyku yok bana) bu sefer bedavaya giren biri bilet uzattı bize tabi ki parasıylan, böylece dört bilete işimizi hallettik. kimse kusura bakmasın şimdiye kadar ki olanlara saysınlar, girenlerin yarısı bedava giriyo biz en azından dört kişiyi ödedik (: maçın başlamasına az kalmıştı ki tribünde yerimizi aldık, önceki haftaya göre daha kalabalıktı maç çünkü erkendi.
  
oturunca ilk önce deli gibi çekirdek çitleme sesleri geliyo insana sonra zamanla adapte oluyosun, bu sefer bizde kıskandığımız için aldık, heycanlı heycanlı çitleme de bi hoş oluyomuş. bu hafta maçımız renklerini gs'dan sevdiğim göztepe ileydi. geçtiğimiz maçlarda yenildiğimiz için bu maçı almalıydık, göztepe sonlardaydı bu sefer başarmalı ve sevinçle dönmeliydik evlerimize. trabzondan aldığımız iki elemanla daha da güçlendi takım ve gerçekten güzel oynadılar. maç tam seyirlikti, bissürü gol, iki kırmızı kart, bi penaltı, bi frikikten gol, bol düşmece ile gayet zevkli bir maç oldu ve şeytanın bacağını kırarak 5-1 lik bi skorla maçı tamamladık. ama taraftar bi tuhaf takım yenilir on dakka kala giderler takım yener on dakka kala yine giderler, acaip sinirlendik ve lan gol olsun da kaçırsınlar dedik ve gerçekten son dakikalarda iki gol oldu, oh canımıza değsin, kaçırdılar (: maç bitti, sızlayan eller ve kısık sesle olanlar bana oldu.

 
saat altıydı tabi ki daha erkendi bizim için merkeze geçtik herkes açtı, nevaya gidelim dedik, zaten müdavimi olduk, malum rize küçük hoş mekansa tek tük. can havliyle tuvalete attk kendimizi malum akşam soğuğu (: orda abla demesin mi patik bar kısmında oturuyodu, hiiiii dedim niye göstermedin ( patik benim ilk ve tek aşkım) nasıl göstereyim dedi gözlerini bize dikmişti ama ben belki de bi yıldır görmemiştim, özlemiştimlerle kala kaldım. masaya döndüğümüzde öyle bi yere oturmuş ki bizimkiler patikçiği kesmem mümkün değil, göremedim sevgili patiği, sürekli yaa bi göreydim dedim durdum yedim bizimkileri. herkes zevkine göre döşedi masayı, yenildi bitti gitti. ama öyle pek muhabbetli olamadık hem maçım yorgunluğu vardı hem belki kardeşin sevgilisi ve emre ilk kez görüştüğü içindi bilemedim, meltem erken kalkmak istediği için kalktık ve herkes evine yollandı, bir hafta sonunu da böyle kapamış olduk.

2 yorum:

  1. Ay ne güzel böööyle kalabalık kalabalık maça gitmeek. Çok özendim valla. Çünkü ben daha önce hiç maça gitmediim :( Ayrıca Patik'i görememen de kötü olmuş. İnşallah başka bi zamanda görebilirsiin :)

    YanıtlaSil
  2. bi de üstüne kazanınca başka güzel oluyo, sen de gidersin inşallah en kısa zamanda,
    patik bu çıkar bi yerlerden :p

    YanıtlaSil