8 Şubat 2013 Cuma

ilk mim'im

ilk mim'im yerli pollyanna tarafından bana paslanmış durumda.ilk kez mim yazısı yazıcam üstelik zordan başlıycam bak hüzünlendim şimdi (: öncelikle bir ilki yaşattığı için kendisine teşekkür ediyor ve sorulara geçiyorum. ilk önce verilen soruları cevaplandırıyoruz.
1) kitaplara eş değerde sevdiğin bir şey var mıdır? varsa nedir?
kitap okumayı çok ayrı severim ama güzel bi dizi, film izleyince de haz duyabiliyorum. 
2) takma adın var mı? varsa o adı neye göre seçtin ya da sana nasıl hitap edilmeye başlandı? yani hikayesi nedir?
pek çok lakabım var aslında, çoğu ismimden türetilmiş adım büşra olduğu için puşili, puş, bübü gibi annem tarafından ise muşmula, boncuk gibi. morumsubalon ise mor ve balonu çok sevdiğim için.
3) kitap okurken aynı zamanda şarkı dinleyenlerden misin? belirli kitaplarla özdeşleştirdiğin şarkılar var mı? varsa bunlar nelerdir?
illa müzik dinliycem diye yırtınmam ama genelde dinlerim. öyle bi özdeşleştirme yok hatrımda, duygusal bişi okuyosam duygusal bişi dinlemek isterim sadece.
4) seri kitapları mı daha çok seversin yoksa tek kitapta herşeyin olup bitmesinden hoşlananlardan mısın?
okuduğum bütün seri kitapları sevmişimdir ama yine de seri işini tutturmak zor o yüzden bi tane olsun canımı yesin.
5) hayatta en çok gerçek olmasını / senin olmasını istediğin şey nedir? 
çok var çok öncelikle milletin ağzı bi dursun diye bi iş (az süreli ) sonra bissürü seyahat, değişik yemekler, kitaplar, ayakkabı, çanta dememe gerek yok sanırım (:
6) e-book mu yoksa eski usul, ellerinde hissedebileceğin kitapları mı okumayı tercih edersin?
tez yazarken nerdeyse iki yılımı (aylaklıklarım pek çok tabi) bilgisayar ekranından kitap, makele okuyarak, çevirerek geçirdiğim için asla e-book, kitaplar sadece kokuları için bile baş tacı.
7) en sevdiğin şarkıcı / grup ve onun / onların en sevdiğin şarkısı nedir?
çok zor bi soru kimseye deli bağlı değilim ama yabancı denirse aklıma bigbang'den blue gelir. türklerden ise cem adrian'dan bana özel.
8) kendin hiç ayraç yaptın mı? yaptıysan eğer kendi yaptıklarını mı yoksa kitapların orjinal ayraçlarını mı tercih edersin?
şahsen çok yeteneksiz olduğum için yapmadım yapamam da, kitap alırken gönderilenleri kullanıyorum bi de kuzenimin hediyesi var onu kullanıyorum.
9) en sevdiğin, bir anlamda hayatını etkileyen ünlü bir alıntı / alıntılar var mıdır?
şahitlik ederim ki, Allah'tan başka hiçbir ilah yoktur ve yine şahitlik ederim ki Muhammed, o'nun kulu ve elçisidir.
10) en sevdiğin mevsim hangisidir?
ben sıcak severim ilkbahar ve yaz ama yazın da iş güç olduğu için kararsız kaldım bak şimdi. 
11) dürüstçe cevap vereceğini varsayarak soruyorum. elinde bir şeyleri değiştirecek güçte tek kullanımlık bir güç olduğunu düşünelim. bu kadar büyük bir şans avuçlarındayken bencillik edip kendi isteklerin doğrultusunda mı kullanırdın yoksa daha geniş düşünüp herkesin yararına olan bir değişiklik yapmak için kullanırdın? ve bu değişiklik (bencillik edip de yaptığın ya da herkesin yararına olan) ne olurdu?
büyük bi güç gerektirecek şahsi bi isteğim olmadığı için bencillik yapmazdım heralde, barış sağlayamıyosam, türkiyeyi bi şekilde maden, petrol, doğal gaz cenneti haline dönüştürürdüm hem ben zengin olurdum hem halkım, sağ olun beni sizler var ettiniz (:

ikinci kısım: hakkımdaki 11 gerçek
- balonlara aşığım
- aileme çok bağlıyım
- sadece tek bi dostum var
- resim yeteneği olanları acaip kıskanırım
- 15 yıldır kolumdan çıkarmadığım bi bilekliğim var
-çatlaklarım ve selülitlerim var
- yüzük sevdalısıyım
-teknolojiden anlamam
-hırka olsun benim olsun
- çekilmezimdir
-kardeşlerim her şeyim

gelelim yerli pollyanna'nın sorularına
- mutluluk sizce nedir?
mutluluk anlıktır, saniye içinde olur saniye içinde kaybolur, misal bir bebeğin gülümsemesi.
- sevdiğiniz bir insanı kaybettiniz onu tekrar kazanmak istiyorsunuz? ne yapardınız?
eğer kabahatliysem her şeyi yapardım, yalvarırdım ama değilsem kazığımı yer otururdum.
-hayatınızdaki olmazsa olmazlarınız nelerdir? kişi, eşya her şey olabilir...
ailem ve bilekliğim
.-zamanı geri sarma özelliğiniz var ilk olarak hangi yaşa ve hangi olaya geri dönmek isterdiniz? neden?
yaşı tam çıkaramam da üniyi okurkenki yılıma, önlisans kpss'na girip hem memur hem de üniversiteli olmak için.
-bonus kazandınız ve size zamanı ileri sarma özelliği de verildi..hangi yaşa yolculuk yapardınız, neyi merak edersiniz gelecekte?
yaşım zaten 30 oldu daha nereye gideyim, kısa bi anlık içinse şöle bi 60 ları görsem fena olmazdı bakalım neler var neler yok hayatımda.
-evleneceğiniz insanda arayacağınız özellikler arasında olmazsa olmazınız ne olurdu?
inançlı olması
-size sihirli bir değnek veriyorum.. ve ne istersen onu yapacaksın ama sadece bir kere kullanma hakkın var.
sanırım bu sorunun cevabı yukarda var, küçük bi dilekse bi dünya turu lütfen (:
-yolda gidiyorsun karşı cinsten biri laf attı. " hey yakışıklı" --- "güneş yeryüzüne inmiş, bu ne güzellik" dese ne tepki verirsin?
yavrum ben anan yaşındayım derim (:
-sana yapılacak en büyük işkence ne olur? bu soru sizi gıcık etmem için soruldu, haberiniz olsun :))
yani sevdiklerime zarar verilmesi, özgürlüğümün kısıtlanması karşımda balon patlatılması gibi.
 -size yapılan ya da sizin yaptığınız çok büyük bir şaka oldu mu? varsa paylaşır mısın, please? 
valla hatırlamıyorum, ben şakacıyımdır ama genelde insanları kandırırım ve ikna ederim sonra da la inandın mı der sinir ederim adamı.
-hayat kısa ve zaman çabuk geçiyor o zaman ......... yapalım? boşluğu doldur bakalım.
gezelim, görelim, okuyalım, dinleyelim, tadalım ve şükredelim.
of çok uzun oldu birisi okursa şayet gözlerine sağlık (: kopyaladığım çok belli oldu zannımca :p

4 yorum:

  1. okudumki beeen çok güzel olmuş ^.^ bissürü şey öğrendik senin hakkındaa. ayrıca hakkındaki gerçekler çok dürüstçe mesela ben selülitlerim ve çatlaklarım var yazamadım. cesaretinden dolayı seni öpüyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin sayende ki (: teşekkürler
      evet bence de fazla dürüst oldum (:

      Sil
  2. yerli pollayanadan mimliyim bende ordan buldum seni bir bakayım okuyayım diye geldim:) takibe aldım canım bende seni sayfama beklerim bayyy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin ve teşekkürler, pek tabi (:

      Sil