19 Şubat 2013 Salı

big'cik


aslında bu dizi için çok da olumlu şeyler okumamıştım, en azından hey harika kesinlikle izle gibi bişiler görmedim. ama hem adamın sevimliliği karşısında dayanamazdım hem de fotoğrafları beni izle izle diyodu. ablamdan da hazıra konunca neden olmasın dedim. bi de o şebek bebeği daha çok göreceğimi düşünmüştüm açıkcası, orda çok büyük bi faul yapıldı, kesinlikle kırmızı kart (:

  

ben pek araştırma yapmam izleyeceğim diziler hakkında, sürpriz olsun isterim yani bu dizi içinde hiç bi fikrim yoktu, olsaydı belki de izlemezdim. dizi yine tipik kore saçmalığından ama yine de hoş olan beden değişimiyle ilgili. ne çok kullanıyolar bu konuyu, sanırım en güzeli secret garden, dizi o kadar harikaydı ki o saçmalık bile batmamıştı bana. neyse konumuz big, işte bir şekilde birbirleriyle bağlantıları olan iki kişi ki bunlardan biri şebek ve genç diğeri ise hafif odun ve kart. kocaman adamın içindeki küçük çocuk bana hiç kötü gelmedi, neden çünkü gong yoo çok tatlısınnn, her zamanki gibi bu rolünde hakkından geldi. neyse orta bi zevkle diziyi izledim ama geldik sonuna yine hiç etmişler bence yani ne gerek var göstersene adamı, niye bize bırakıyosun misal ben ve ablam ikimizin de tahminleri farklı, açıkcası gong yoo'ya göre basit bi dizi kalmış, daha iyi bi yapımda olabilirdi kanımca, artık orda ne kadar beğenildi kaç reyting aldı bilemiycem, inşallah iyidir yine de. bu olumsuzluklara rağmen  pişman olmadım adam izletiyo kendini, adamı seviyosanız izlenilir yani (:

 görseller: yeppudaa.com ve kashi-kalpruhvenefs.blogspot.com.

2 yorum:

  1. bu dizi 13.bölüme kadar çok hoştu aslında.gong çok şekerdi..vs...
    ama 13 bölümden sonra saçmalık ötesi bir durum aldığı gibi sonunu da bu kadar zaman geçti haşa anlamış değilim:)

    YanıtlaSil
  2. işte gong beyin şekerliğine katlandı herkes sanırım (:

    YanıtlaSil