2 Şubat 2013 Cumartesi

aha da centilmenler


evet sonunda ben de şanslı insanlar kervanına katıldım. kore dizilerini sevip te izlemeyen kalmamıştır zannımca. aslında izleyeli bi ay oldu belki de, daha da önceden izleyecektim ama ablanın bilgisayarında olduğu için çok zor kısmet oldu izlemek. çok da bişi anlatmıycam, zira bi çok blogta bahsedildi ve ben bunları izleyemediğim için okuyamadım da. çünkü o kadar talihsiz bi insanım ki sadece bi yoruma baksam sonuyla alakalı bişi öğreniyorum, sürprizi kaçıveriyo. bu diziyi gönül rahatlığıyla, ayy, hii demeden içimde kelebekler uçmadan huzurlu bi şekilde izledim. hem yaş ortalaması yüksek olduğu için hiç vicdan azabı çekmedim, çoluk çocuğa sarkmadım (: sadece bi kaç bölüm dram unsuru taşıdığı için yüreğime taşlar oturmadı, her bölüm başındaki küçük anlarla gülerek başladım izlemeye sanırım bi bölüm hariç. dizinin en güzel yanlarından biri de karakter sayısının fazla olması ve her birine yeterince değinmesi. genelde diziler başroller ve ikinci kız, erkek arasında dönüp duruyo çoğu karakter silik olarak kalıyor. sevgili dizimiz çocukluktan beri arkadaş olan, yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen dört tane birbirinden cici insanın hayatını, aşklarını, dostluklarını kısaca her şeylerini anlatıyo. en sevdiğim bölümlerden biri de seo yi'nin sapşal halleri. ben zaten kızların mimiklerine hastayım. başrollerimizin tanışma hikayesi, yoon'un imkansız aşkı, colin'in sevimli halleri, ım tae san'ın maço halleri ve küfürleri, rok'un yapamadığı çapkınlıkları hepsi ayrı ayrı güzeldi. son bölümlerde biraz kassalar da izlemesi oldukça zevkliydi. izlediğim diğer dizilerden çok kolay bi şekilde sıyrılmayı başardı, kesinlikle farklı bi yapımdı ve çok sevdim. eğer izlemeyen kaldıysa kesinlikle izlesin derim.
edit: görseller yeppudaa'dan.



2 yorum:

  1. birde post yapmıştım bu dizi ile ilgili:) böyle bir çok sahneyi mesela banyo kapısı:) kesip biçmiştim sonra tekrar tekrar izleyim diye:)
    çok etkilenmiştim açıkcası:)
    hala da jan dong gun'a aşığım:)

    YanıtlaSil
  2. yetenekli insan olmak başka tabi (:

    YanıtlaSil