2 Ocak 2013 Çarşamba

zengin ve fakir

hele şükür dizi dünyasına bi dönüş yaptım, umarım kısa süreli olmaz. tercihimi animelerden çok uzaklaşmayarak pek de adetim olmayan bir japon dizisi olan rich man poor woman'dan yana kullandım. sanırım kore ile ilgili takip ettiğim bloggerların hepsi izlemiştir bu diziyi çünkü pek çok yerde okudum. o yüzden pek de bişi söylemiycem. daha önce yakışıklılar cennetinde izlediğim oguri shun'ın (artık nası okunuyosa) dizisi olmakta kendisi. yakışıklılar cenneti belki de en çok eğlendiğim dizidir bu arada. her dizide olduğu gibi yakışıklı, zeki ve zengin bir delikanlımız, vasat, az aptal, işsiz ve fakir bi kızımız mevcut. ne tesadüftür ki gençlerimizin yolu bir gün kesişir ve yine ne tesadüftür ki önce nefret sonra aşk gelir. dizinin adının aksine dizi de öyle zengin erkek, fakir kız edebiyatı dönmüyo, yani kilit nokta felan değil bu durum. klişe olduğu için böyle bir isim tercih etmişler zannımca. toru, zekası sayesinde bi de sevdiğinden böle sanal manal bilgisayar program işleri yaparak zengin olmayı başarmış bir insan evladıdır ve bu yola da nefretle andığım bir arkadaşıyla başlamıştır. şirketi için adam ararkene bizim işsiz zavallı kız da başvurur ve başvuruda ilginç bir yöntemle adamın dikkatini çeker ve kapağı şirkete atar, sonra da bi işler bi işler. dizide en sevdiğim şeyler toru'nun yerde yatması ve acaip rahat takılması, kızın da aptallıkları ve bazı hareketleri. zaten onu izlerken, dinlerken anime izliyomuşum gibi oldum. uyuz olduğum olay ise fuzuli insan olan toru'nun kankisi ve yaptıkları ama en büyüğü ise toru'nun bu olay karşısındaki tepkileri. dizinin güzel yanlarından biri de 11 bölümcük olması. sanırım o yüzden izledim. olayı çok uzatmama gerek yok, bütün klişelere rağmen beğendiğim bi dizi oldu, kısa olduğu için sıkmadı, ee oguri shun da epeycene iyi oyuncu olunca neden izlenmesin.
edit: afiş yeppudaa'dan.

2 yorum:

  1. Ay bunu bende izledim. Söylediğin her seye katılıyorum. Ama japon dızılerı ızleyemem ben bunu anladım dızıyı ızlerken. Bence en yakısıklıları bıle cırkın asdf. Koreliler, kaliteli çekikler :D hehe

    YanıtlaSil
  2. ben de sana katılıyorum, en iyi çekik koreli çekik (:

    YanıtlaSil