9 Ocak 2013 Çarşamba

son günler

geçen hafta köydeydim. malesef hem gribe hem her ay kapımı çalan illete hem de ağız yaralarıma yenik düştüm. köyde geçirdiğim tam bi hafta sızlanıp durdum ağrım bitse soğuktan dert yandım. soba yanında keyifler de yaptım pek tabi. hastalığımı ablamın yaptığı meyve çayları ile ve güneşe çıkarak çabuk atlattığımı düşünüyorum. gündüzleri güneşli günler de oldu o günlerde aşağıya inip haytayla oynayarak vakit geçirdim.

 
ama güneş dağın arkasına düştüğü an soğuk koşarak geliyodu. ben de sobanın yanına kaçıyodum. akşamları her zamanki gibi tiviye takıldıktan sonra 12 lerden sonra bi filmle tamamladık. sonra ablayla beraber çarşıya geldim. ve bi ay önce aldığımız koltuklar geldi şükür. annem eski koltuk takımını sitede açtıkları kuran kursuna verdi. biz de aceleyle takım aldık bi günde gezip aldık ama ellerinde olmadığı için bi ayı buldu koltuklara kavuşmak. oturma odamız küçük haliyle epeycene zor oldu uygun takımı bulmak yine de oldu diyemem sıkışık oldu ve hiç dikkatimi çekmemişti berjerleri üçlülerden daha uzun olduğu için yan yana pek hoş durmadılar. ama genel olarak beğendik. eve geldiklerinde anneme çok büyük geldiler ve salon takımını da verip oraya geçmek istedi ama babam pek istemedi. çünkü internet salondan çekmiyo, ayrıca tivi kablolarını değiştirmesi gerekiyodu ve tivi modeme de bağlı, modem ise benim odamda. bu yüzden pek gönüllü değildi annem de ısrarcı olmadı, iyi oldu çünkü gözümde çok büyümüştü işler koltukları taşımak, mobilyaların yerini değiştirmek. hiç sevmiyorum değişiklik, yenilik. alışkanlıklarım bozulmasın hep aynı devam etsin isterim. sonra da çıkıp rutinlikten dem vururum, öyle de bi insanım. iki gün ablayla kaldıktan sonra köye geri döndü, dün annem hamsikoli yaptı ve herkesi topladı, bi güzel yedik içtik, sohbet muhabbet günü bitirdik. akşam odama geçip bilgisaydan müzik açtım ve kitap okumaya başladım. bi anda müzik kesilince dönüp baktım ne göreyim bilgisayar kendi kendine kapanıp açılıyo bi üzül bi üzül ben. abladan daha yeni dizi mizi almışım benim indirdiklerim, fotoğraflar yandık dedim. bugün tamire gönderdim ama babamı sıkı sıkı tembihledim asla format atmasınlar diye, neyseki formatsız bi şekilde döndü eve, ram'i yanmış galiba ya da bozulmuş onu değiştirmişler. şimdi bilgisayarıma sağlam bi şekilde kavuşmanın mutluluğu var üzerimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder