30 Ocak 2013 Çarşamba

ruhumun hali


öyle bi haldeyim ki, yorgun, sıkkın, mutsuz. babamın kazası nedeniyle acaip yoğun günler geçirmekteyim. günlerdir kaç kez sofralar kuruldu, çaylar yapıldı, bulaşıklar yıkandı onun yorgunluğu var üzerimde. internete bile bugün girebildim. yazacağım kitaplar, diziler birikti bakalım ne zamana kısmet olacak. sürekli evde de değildim aslında. bi akşam maça gittik, rizenin adana ile maçı vardı, tam maç saatine yetişebildik abla, ben ve kuzen emre. üç haftadır kuzen emre ile muhakkak bişi yapıyoruz, hemen hemen her haftasonu çıktık, gezdik, yedik, içtik. bu sefer de bi maça gidelim dedik, o atmosferi seviyorum hemen kapılıp heycanlanıp aşka gelebiliyorum. daha maç yeni başlamıştı kendimize yer bulduk başladık seyre, o kalabalık içinde kardeşini tanıyabilen bi insanım ben, birbirimizden haberimiz yoktu meğer o da maça gelmiş haber eyledik, yanımıza geldi. keyifli maç oldu aslında ama yenildik. biz kadınlara ait bi nevi aile tribününde olduğumuz için küfür yok, olay yok ama eğlence de yok (: diğer tribünler daha heycanlı. artık bi dahaki sefere dedik ve çıktık maçtan. maça giderken bile evde misafir bırakmıştım ama erkek oldukları için pek sorun olmadı, önceden plan yaptığımız için bozmak olmazdı ayrıca evde sıkılmıştık da iş güçten. dün de yine abla, emre, ben, esra çıktık bi güzel rizeyi turladık bi kaç kez, itinayla mağazalardan uzak durduk, nevada oturduk onlar yedi ben mis gibi salep, abla ise mocha içti. ben bi salep severim her çıktığımızda da salep içiyorum ama hep fotoğraflamayı unutuyorum mis gibi kareleri. abla ile emre her seferinde farklı bi kahve deniycekler ama yenilik sevmeyen ben uymuyorum onlara. sonra başka bi kuzen ayşe aradı hemen merkezde evi var, ona geçtik dedik güldük, trabzon planı yaparak ayrıldık birbirimizden. içimdeki alışveriş canavarını oraya saklıyorum aylardır, gerçi param da yok ama bişiler bulursak almamak olmaz tabi (: bugün nedense böyleyim bi hiç gibi belki de yalnız olmaktır sebebi. böyle anlarda en güzel  cem adrian gider tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder